معرفی ۵ سایت برتر برای تعیین تایم لاین فیس بوک

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
همان طور که می دانید تعیین تایم لاین زیبا برای پروفایل های فیس بوک بین کاربران به امری پرطرفدار تبدیل شده است و ما نیز در مطالب قبلی نحوه را آموزش داده ایم. در این پست نیز می خواهیم به معرفی ۵ سایت کاربردی در زمینه انتخاب و تعیین تایم لاینی زیبا را به شما معرفی کنیم.
لازم به ذکر است کاورهای تایم لاین فیس بوک دارای اندازه ای در حد ۸۵۱ در ۳۱۵ پیکسل می باشد که شما می توانید آن ها را خودتان نیز ایجاد کنید. سایت های زیر نیز کاورهای آماده و در اندازه های استاندارد را در اختیارتان قرار می دهند:

۱.



شما می توانید با استفاده از سایت Trendy Covers در هر زمینه ای کاورهای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. این سایت روزانه تایم لاین های جدیدی را به روز رسانی می کند.

۲.



سایت مناسبی در زمینه انتخاب عکس هایی با کیفیتی بالا برای تایم لاین فیس بوک تان محسوب می شود که روزانه نیز به تعداد این عکس ها افزوده می شود.

۳.



سایت Unique FB Covers دارای بیش از ۹۶۰۰ طرح مختلف می باشد که دامنه انتخاب وسیع تری را در اختیارتان قرار می دهد. این سایت نیز اغلب طرح های خود را به روز نگه می دارد.

۴.



این سایت نیز یکی دیگر از سایت های بی نظیر در زمینه ارائه تایم لاین می باشد که بی شک با یک بار مراجعه به آن حتما کاور مورد نظرتان را انتخاب خواهید کرد.

۵.



بی شک یکی از قویترین سایت ها در زمینه ارائه کاورهای فیس بوک ۹۹ می باشد که شما می توانید بهترین انتخاب تان را به منظور تعیین تایم لاینی زیبا داشته باشید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر