معرفی خانواده ی هیتلر و متن وصیت نامه ی سیاسی او

GULF 4 PERSIAN

سرپرست تالار
2014-03-13
701
653
0
34
سوزیانا-اندیمشک
  • اوا براون، همسر
  • آلویس هیتلر، پدر
  • کلارا هیتلر، مادر
  • پاولا هیتلر، خواهر
  • آلویس هیتلر، برادر ناتنی
  • بریجت داولینگ، زن برادر
  • ویلیام پاتریک هیتلر، برادر زاده
  • آنگلا هیتلر راوبل، خواهر ناتنی
  • جلی روئبل، خواهر زاده
  • ماریا شیکل گروبر، مادر بزرگ
  • یوهان گئورگ هیدلر، پدربزرگ احتمالی
  • یوهان ون نپومبوک هیدلر، جد پدری، عموی بزرگ احتمالی و شاید جد درست پدری
اِوا آنا پاولا براون

ِاوا آنا پاولا براون به آلمانی: (Eva Anna Paula Braun ) زاده ۶فوریه ، ۱۹۱۲ - خودکشی ۳۰آوریل ، ۱۹۴۵
در مونیخ ، آلمان زاده شد . او دختر یک آموزگار مدرسه بود و در مدرسه شبانه روزی تحصیل کرده بود. او آدولف هیتلر را در ۱۹۲۹ وقتی که دستیار عکاس هیتلر بود ، ملاقات کرد.
اِوا براون یار و همراه وفادار هیتلر بود و تا دم مرگ به هم وفادار ماندند. هیتلر خود را از ازدواج و تشکیل خانواده محروم کرده بود چون معتقد بود وظیفه و رسالت مهم#تری از تشکیل خانواده به او محول است . ولی سرانجام هنگامی که شکست کامل در جنگ برای او محرز شده بود ، با اِوا براون رسما پیمان زناشویی بست و درست روز بعد «آدولف و اِوا آنا هیتلر» با همدیگر به زندگی خود پایان دادند.
آلویس هیتلر

آلویس هیتلر فرزند ماریا شیکل گروبر (۷ ژوئیه، ۱۸۳۷ - ۳ ژانویه، ۱۹۰۳)، پدر آدولف هیتلر بود.
آلوُِِیْس در دهکده کشاورزی کوچکی در استرونِس در اتریش به دنیا آمد. استرونس در منطقه والدفیرتل واقع بود، منطقه#ای جنگلی با تپه#ماهورهای زیاد که در بخش شمال غربی قسمت جنوبی اتریش یعنی در بالای وین قرار گرفته است.
مادر آلویس یکی از کشاورزان کاتولیک به نام ماریا آنا شیکْلگِروبر بود. ماهیت پدر آلویس همچنان ناشناخته است.
کلارا هیتلر

کلارا هیتلر (۱۲ اوت، ۱۸۶۰ - ۲۱ دسامبر، ۱۹۰۷(، مادر آدولف هیتلر بود. پدر کلارا یوهان پولتزل و مادر او یوهانا هیدلر نام داشت. کلارا در روستای اشپیتال در اتریش در خانه پلاک ۳۷ چسبیده به خانه شوهر آینده خود یعنی آلویس هیتلر به دنیا آمد. کلارا نزد پدر بزرگ خود یعنی یوهان نپوموک هیدلر بزرگ شد.
پاولا هیتلر

پاولا هیتلر (۲۱ژانویه، ۱۸۹۶ - ۱ژوئن،۱۹۶۰ )خواهر آدولف هیتلر، و فرزند آخر آلویس هیتلر و سومین زنش کلارا هیتلر بود. پاولا در ۲۱ژانویه، ۱۸۹۶ در هارتفلد، اتریش به دنیا آمد.
او هرگز ازدواج نکرد و بچه#ای نداشت.
آلویس هیتلر
(۱۳ژانویه، ۱۸۸۲ - ۲۰می، ۱۹۵۶)، پسر آلویس هیتلر و فرانزیسکا متزلبرگر و برادر ناتنی آدولف هیتلر.
او وقتی به دنیا آمد که پدرش همسر اول خود را به دلیل مرگش از دست داده بود.
بریجت داولینگ هیتلر

بریجت الیزابت داولینگ هیتلر)۱۸۹۱ ۱۹۶۹( زن برادر آدولف هیتلر و همسر آلویس هیتلر بود. او در دوبلین، ایرلند به دنیا آمده بود و همانجا بزرگ شده بود.
در ۱۹۰۹، هنگامی که هفده ساله بود، به همراه پدرش، ویلیام داولینگ، در مسابقات اسبدوانی با آلیوس هیتلر ملاقات کرد.
ویلیام پاتریک هیتلر
ویلیام پاتریک هیتلر (۱۲مارس، ۱۹۱۱ - نوامبر ۱۹۸۷) معروف به ویلی، برادر زاده آدولف هیتلر. او پسر آلویس هیتلر، برادر ناتنی آدولف بود. آلویس برای ملاقات با دختری ایرلندی با نام برید جت داولینگ به دوبلین رفت، و وقتی که ویلیام پاتریک در ۱۹۱۱ به دنیا آمد، آن#ها در لیورپول بودند. آلویس به زودی خانواده اش را ترک کرد و به آلمان بازگشت و ویلیام پاتریک نزد مادرش بزرگ شد.
آنگِلا راوبال هامیچ
آنگِلا راوبال هامیچ ( ۲۸ژوئیه، ۱۸۸۳ - ۳۰اکتبر، ۱۹۴۹)، خواهر ناتنی بزرگ#تر آدولف هیتلر بود.
او از آلویس هیتلر و زن دومش، فرانتزیسکا ماتزلبرگر در براوناو، اتریش به دنیا آمد. مادر او یک سال بعد درگذشت، و او و برادرش آلویس هیتلربا زن سوم پدرشان، کلارا هیتلر بزرگ شدند. آدولف هیتلر در ۱۸۸۹ به دنیا آمد. آنگلا و برادر ناتنی اش بسیار نزدیک به هم بزرگ شدند و با هم صمیمی بودند.
پدرش در ۱۹۰۳ و پس از او نامادریش در ۱۹۰۷ درگذشتند. و برایشان ارث کمی گذاشتند. در این زمان او با لئو راوبال، که یک بازرس پایین رتبه مالیات بود، ازدواج کرد، و در ۱۹۰۶ یک پسر برای لئو به دنیا آورد.
جلی روئبل

آنجلا "جلی" روئبل ( 4 ژوئن، ۱۹۰۸ - ۱۸سپتامبر، ۱۹۳۱)دختر خواهر ناتنی آدولف هیتلر، آنجلا روئبل بود.
ماریا آنا شیکل گروبر
ماریا آنا شیکل گروپر ( ۱۵ آوریل، ۱۷۹۵ - ۷ژانویه، ۱۸۴۷)مادربزرگ آدولف هیتلر.
در دهکده کوچک اِسترونز، اتریش به دنیا آمد. او دختر سریسکا پفیسنگر (؟ - ۱۱نوامبر، ۱۸۲۱)و کشاورزی به نام جوهانز شیکل گروبر(۲۹می، ۱۷۶۴ - ۱۲نوامبر، ۱۸۴۷)بود. ماریا نیز مثل خانواده و اکثر همسایه هایشان کاتولیک بود.
یوهان گئورگ هیدلر
در تاریخ آلمان، یوهان گئورگ هیدلر( ، - ) از مارتین هیدلر) ، - ، ( و آنا ماریا گوشل( ، - ، )زاده شد. گفته می#شود او پدربزرگ می##باشد.
یوهان ون نپومبوک هیدلر
در اصل جوهان ون نپومبوک هات( ۱۹مارس، ۱۸۰۷ - ۱۷سپتامبر، ۱۸۸۸ )جد پدری، عموی بزرگ احتمالی و شاید جد درست پدری آدولف هیتلر است

متن کامل وصیت نامه

از زمانی که داوطلبانه و در کمال فروتنی در جنگ اوّل جهانی که به کشور رایش تحمیل شد خدمت کردم ، سی سال می گذرد. در این سه دهه ، تنها راهنمای من در تمام افکار ، اعمال و زندگیم ، عشق و وفاداری نسبت به این ملّت بوده است. این عشق و علاقه به من قدرت می داد تا بتوانم پیرامون دشوارترین مسائلی که تاکنون در برابر یک موجود فانی قرار گرفته است ، تصمیم بگیرم. در این سه دهه ، تمام سلامت و نیرویم را صرف کرده ام.
اینکه من و یا هر کس دیگری در آلمان در سال ۱۹۳۹ خواستار جنگ بوده ایم ، به هیچ وجه واقعیّت ندارد. این جنگ ، به ویژه ، خواستهٔ دولتمردانی بود که یا خود یهودی بودند و یا در راه منافع یهودیان فعالیّت می کردند و همانها بودند که به جنگ دامن زدند. در پی شش سال جنگی که علیرغم تمام موانع ، روزی از آن به عنوان با شکوهترین و قهرمانانه ترین جلوهٔ مبارزات یک کشور به منظور بقای یک ملّت ، یاد خواهد شد.
من نمی توانم از شهری که پایتخت این کشور است ، دست بردارم. از آنجا که نیرویمان ناچیز تر از آن است که بتوانیم بیش از این در برابر حملهٔ دشمن مقاومت کنیم و مقاومت ما نیز به تدریج به وسیلهٔ مردانی کور و بی اراده تحلیل خواهد رفت ، آرزو می کنم که در سرنوشت میلیونها انسان دیگری که تصمیم گرفته اند در این شهر باقی بمانند ، شریک باشم. گذشته از این ، هرگز در دستهای دشمنانی که خواستار نمایشی تازه جهت توده های دیوانهٔ خود هستند ، نخواهم افتاد.
بنابراین تصمیم گرفته ام در برلین بمانم ، و در لحظه ای که مطمئن شوم که وضعیت پیشوا و حکومت در معرض خطر و سقوط حتمی قرار گرفته است ، مرگ را داوطلبانه پذیرا شوم. با قلبی شاد و آگاهی از یک وحدت بی مانند در تاریخ ، از فداکاری ها و دستاوردهای سربازانمان در جبهه های جنگ ، زنانمان در خانه ها ، دهقانان و کارگران و جوانانمان تشکّر و قدردانی می کنم. آرزو و درخواستم این است که ملّت آلمان ، هرگز و تحت هیچ شرایطی در هیچ مبارزه ای تسلیم نشوند و با تمام توان خود ، و با وفاداری نسبت به مبانی و اصول «کلاوزه ویتز» علیه دشمنان سرزمین مادری خود بجنگند.
از وفاداری سربازان آلمان و نیز از مشارکت و همدلی من با آنها در مرگ ، بذری در زمین پاشیده خواهد شد که روزی در تاریخ آلمان رشد خواهد کرد و در نتیجه یک ملّت متحد واقعی تحقق خواهد بخشید…
پیش از مرگ ، رایش مارشال هرمان گورینگ را از حزب بیرن می اندازم و تمامی حقوق را که به موجب حکم روز بیست و نه ژوئن ۱۹۴۱ و نیز سخنرانی در رایشتاگ در اوّل سپتامبر ۱۹۳۹ به وی تفویض کرده ام ، از او می گیرم.
گورنینگ و هیملر ، جدا از عدم وفاداری نسبت به من ، با مذاکرات محرمانه با دشمن که بدون آگاهی و بر خلاف میل من انجام گرفت ، و نیز اقدام به اعمال غیر قانونی برای کنترل کشور ، شرمندگی جبران ناپذیری برای کشور آلمان به بار آوردند. به منظور تقدیم دولتی که از مردان با شرف تشکیل شده ، و قادر است وظیفهٔ ادامهٔ جنگ را با تمام نیرو انجام بدهد ، افراد زیر را به عنوان کابینهٔ جدید منسوب می کنم: • رئیس جمهور: دونیتس • صدر اعظم: دکتر گوبلز • وزیر حزب: بورمن • وزیر امور خارجه: زایس اینکوارت باشد که کابینهٔ جدید ، نسبت به وظیفهٔ خود که برقراری نظام ناسیونال سوسیالستی در کشور است آگاه باشد و شرایطی را بوجود آورد که هر فرد آلمانی ، خدمت در راه منافع عموم را به منافع شخص خود ارجح بداند.از ملّت آلمان ، تمام مردان و زنان ناسیونال سوسیالیست و نیز تمام افراد ارتش می خواهم که تا دم مرگ نسبت به دولت و رئیس جمهور جدید وفادار بوده ، از اوامر آنها اطاعت کنند. از این مهمتر ، اینکه به دولت و ملّت آلمان دستور می دهم که همواره قوانین نژادی را مورد مراقبت و ملاحظه قرار بدهند.

۲9 آوریل 1945
آدلف هیتلر

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر