معجزه ای به نام "ادویه کاری"

ruw5finct6ofyrna99b.jpg

یکی از ادویههای کشور هندوستان میتواند نقش درمانی ویژهای برای سلامت بدن در صورت مصرف با برخی خوراکیها داشته باشد.

کارشناسان به افرادی که خواهان داشتن بدنی سالم به ویژه دستگاه گوارش سالم هستند توصیه می کنند در کنار غذاهای خود از انواع ادویهها به میزان استاندارد استفاده نمایند.


گفتنی است، از جمله مفیدترین ادویهها برای حفظ سلامت دستگاه گوارش ادویهی کاری است که جزء اصلی آن را ادویه زردچوبه تشکیل میدهد.


بررسیها نشان میدهند، در ترکیب ادویهی زردچوبه مادهای به نام "کورکومین" وجود دارد که در طب سنتی نیز از این ماده برای کمک به درمان اختلالات کبدی و مشکلات گوارش استفاده میشده است.


در ترکیب خود ادویهی کاری نیز مواد ضد التهاب وجود دارد و سبب تولید مادهای به نام گلوتاتیون میشود که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی برای محافظت از کبد در بدن است.


کارشناسان توصیه میکنند افراد در زمان مصرف مواد غذایی مانند تخم مرغ، سبزیجات سرخ شده، عدس و یا خوراکهای تولید شده با مرغ از مصرف پودرکاری غافل نشوند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر