مشخصات فنی اولین لپ تاپ اندرویدی hp + عکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


چیزی تا معرفی لپ‌تاپ‌های اندرویدی SlateBook 14 توسط HP نمانده و جزئیات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ تصویر خوبی از این قبیل لپ‌تاپ‌ها به شما نشان می‌دهد.کسانی که از بازار لپ‌تاپ مطلع باشند، می‌دانند که لپ‌تاپ‌های بسیار کمی در بازار هستند که از سیستم‌عامل اندروید در آن‌ها استفاده شده و بیشتر شرکت‌ها ویندوز را به سیستم‌عامل‌های دیگر ترجیح می‌دهند. HP اما اندکی می‌خواهد خلاف جهت رودخانه شنا کند و چون لنوو یک لپ‌تاپ اندرویدی تولید کند.



بر اساس این گزارش SlateBook 14 دارای یک چیپ انویدیا تگرا ۴ چهار هسته‌ای Cortex 15 با معماری آرم و ۱٫۸ گیگاهرتزی می‌باشد. همچنین این لپ‌تاپ به رمی ۲ گیگ مجهز شده، حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی است و ورژن اندروید ارائه شده بر روی آن ۴٫۳ Jelly Bean می‌باشد.



صفحه‌نمایش آن نیز ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و لمسی می‌باشد که برای چنین لپ‌تاپی فوق‌العاده است. SlateBook 14 قابلیت اتصال وای‌فای و بلوتوث ۴ را دارد و وب‌کم اچ‌دی، میکروفون دوتایی و باتری ۳۲ وات‌ساعتی از دیگر ویژگی‌های مثبت SlateBook 14 می‌باشد.



هنوز در مورد قیمت این لپ‌تاپ‌ها خبری درز نکرده، اما خرده‌فروش‌های اینترنتی قیمتی بین ۴۲۰ تا ۵۲۰ دلار را برای آن پیشنهاد داده‌اند. این قیمت‌ها رسمی نیستند و مطمئنا در هنگام معرفی این لپ‌تاپ‌ها به بازار که به زودی اتفاق می‌افتد، قیمت آن دچار تغییر و احتمالا کاهش خواهد شد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر