مشخصات اصلی یک شیشه بالکن استاندارد چیست

nazi75

New member
2016-01-30
33
4
0
1.jpeg


شیشه سکوریت بالکن که به آن شیشه پارتیشن بالکن نیز می*گویند، شیشه*ای است جهت پوشش فضای بالکن از آن استفاده می*گردد. شیشه سکوریت بالکن از ورود گرد و غبار به داخل بالکن جلوگیری نموده و در برابر آلودگی هوا، باکتری و خاک موجود در محیط بیرون از منزل محافظت می*نماید.بعداز بررسی دقیق محیط های اطراف تراس خانه نوبت به تقسیم بندی فضاها می رسد. اصولا خانه ها و واحد های آپارتمانی کوچک، تراسی کوچک و تنگ نیز دارند. در نتیجه با توجه به محدودیت موجود در فضا برای قرار دادن وسایل، بهتر است از مدل های جمع و جور و خلوت در دکوراسیون تراس خود استفاده کنید، برای مثال قرار دادن یک یا دو صندلی کوچک بهمراه میز غذاخوری دایروی ایده ای بسیار مناسب و البته شیک خواهد بود. برای داشتن فضایی سبز در تراس خانه بهتر است از گیاهانی استفاده کنید که به صورت عمودی بروی دیوارها رشد می کنند تا علاوه بر شاداب کردن فضا کمترین فضای ممکن را نیز اشغال کرده باشند. اگر علاقه دارید از گل های بخصوصی در بالکنی خود استفاده کنید می توانید از گلدان هایی که به صورت معلق در هوا قرار می گیرند و به سقف یا دیوار نصب می شوند استفاده کنید. در شکل های زیر دکوراسیون های مختلفی از تراس و بالکنی های اپارتمان های کوچک را مشاهده خواهید کرد که با هوشمندی و دقت زیاد طراحی شده اند. شیشه سکوریت بالکن از ورود آلودگی صوتی به داخل جلوگیری نموده و صداهای مزاحم را به شدت کاهش می*دهد. همچنین نصب شیشه سکوریت بالکن باعث می*گردد تا با افزایش متراژ بالکن به محیط داخلی متراژ منزل افزایش یابد.
سیستم پارتیشن بندی بالکنی متحرک جمع شونده تا شونده با پنل های شیشه ای مقاوم، این سیستم طوری طراحی شده است که با سیستمی نوین و شگفت انگیز بدون وجود پروفیل های افقی و عمودی محدود کننده دید، می توانید از چشم اندازو مناظر لذت ببرید. در این سیستم از شیشه های 8 و 10 میلیمتر سکوریت (متناسب با لنگه ها) استفاده می شود و هر لنگه به طور مستقل و روان حرکت می کند. این سیستم این امکان را به شما می دهد که شما لنگه ها را در یک طرف ویا دوطرف (متناسب با شرایط شما) جمع و پارک کنید.این سیستم پارتیشن بندی بالکنی متحرک جهت فضا سازی در استخرها ، ویلاها،تراس و بالکنها،هتلها ،رستورانها،فضاهای اداری و تجاری و پنت هاووس ها مورد استفاده قرار می گیرد.ترین شیشه بدون خال و خش و موج به همراه استفاده از بهترین تکنسین*های نصاب شیشه سکوریت اقدام به اجرای پروژه شیشه ثابت سکوریت شما می*نماید. نصب تراز و مهندسی، گارانتی با پشتوانه دایمی توسط شرکت رامادر این اطمینان را به می*بخشد که شیشه* سکوریت بالکن شما با بهترین کیفیت نصب شده و از آن استفاده خواهید نمود.چنانچه از شیشه سکوریت با رنگ عادی جهت بالکن استفاده نمایید نور محیط شما به هیچ عنوان کاهش نیافته و منزل شما به طور کامل از نور طبیعی بهره*مند می*شود. مهم*ترین نکته در نصب استفاده از یراق*آلات مرغوب و نصب دقیق و مهندسی می*باشد. هرگونه عدم تراز نصب یا دقت نکردن در بستن یراق*آلات به زودی به شیشه سکوریت بالکن شما آسیب جدی زده و شمارا دچار مشکل می*نماید. همچنین چنانچه یراق*آلات از کیفیت مناسب برخوردار نباشد در معرض هوای بیرون و باران دچار خوردگی و زنگ زدگی خواهد شد.شاید برای اینکه درخرید یک بالکن شیشه*ای مطمئن*تر شوید بد نیست کمی بیشترازآنچه که تا کنون می*دانسته*اید راجع به این محصول اطلاعات کسب کنید. درابتدا باید بدانید که بالکن*های شیشه*ای برای نخستین باردراروپا و به طور اختصاصی درکشورفنلاند تولید وعرضه شد بعد نوبت به کشورترکیه رسید و درسال 2009 هم برای اولین باراین بالکن*ها از ترکیه به ایران وارد شدند که اولین شرکت وارد کننده این محصول به بازارایران ونوس جام بود که با پشتوانه و تجربه متخصصین خود اقدام به تولید نصب و مونتاژ این محصول نمود در ساخت بالکن*های شیشه*ای، متناسب با ارتفاع بالکن ازشیشه*های ضد ضربه و نشکن 8 یا 10 میلیمتری استفاده می*شود که می*توانند به هر شکل هندسی از قبیــل گرد، سهمی، زاویه*دار یا هر شکل دیگری نصب شوند و شیشه*های به کار رفته نیز تا 60 درصد عایق صوتی و تا 65 درصد عایق حرارتی هسـتند. علاوه براین، کلیه یراق آلاتی که در ساخت این بالکن*ها به کار می*رود از جنـس فلزی ضد زنگ یا پلاستیک غنی شده است. شیشه*های این قبیل بالکن*ها به دلیل متحرک بودن و جمع شدن به راحتی قابل شست*وشو بوده و درنتیجه نیازی به این نیست که برای تمیز کردن یا شست*وشوی این شیشه*ها هزینه و انرژی زیادی صرف شود.علاوه براینکه با استفاده از این بالکن*ها نمای داخلی و خارجی ساختمانتان بهبود می*یابد، می*توانید بالکن خانه*تان را به محلی* ایده*آل برای پرورش گل و گیاه نیز تبدیل کنید یا یک اتاق مطالعه کوچک یا حتی یک کافی شاپ خانگی داشته باشید. این بالکن*ها به خاطر نمای یکدست شیشه*ای که دارند، به هیچ وجه مانع دید محیطی شما نمی*شود و بالعکس شما را به دیدن مناظرزیبای اطرافتان هم دعوت می*کنند.
1- پروفیل و یراق آلات شرکت شیشه جام نما نسبت به پروفیل های همکار در بازار ، از نظر استحکام ، حفاظت و آلیاژ مورد استفاده ، متمایز و برتر می باشد.
2- استفاده از پروفیل های دو ریله جهت کارکرد روان تر و استحکام بیشتر.
3- استحکام بیشتر چرخ دو محوره شرکت به دلیل اینکه وزن محصول بر روی دو ریل استوار می گردد در حالی که در بازار ، از چرخهای تک محور استفاده می شود.
4- شیشه گیر موجود در بازار 18 میلی متر از شیشه را در بر گرفته است در حالیکه شیشه گیر 25 میلی متر از شیشه را در بر می گیرد.
5- استحکام شیشه و مدت عمر طولانی آن توجه به سلیقه و رضایت مخاطب
1- زیبایی منحصر به فرد و مدرن شیشه بالکن جام نما به لحاظ طراحی و مدل اجرا
2- بهره مندی منطبق با سلیقه شخصی از فضا و مناظر اطراف
3- عایق انرژی ، حرارت و صدا
4- مانع ورود گرد و غبار
5- مقاوم در برابر ضربه و امنیت بسیار بالا به لحاظ نشکن بودن
6- کابرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری
7- استفاه بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن زیر بنا
8- سهولت در شستشو و نظافت دو طرف شیشه
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر