مسي به بازي با ختافه مي‌رسد

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1029294 زمان ارسال : سه شنبه 1392/10/10 10:43


[h=1]مسي به بازي با ختافه مي‌رسد[/h]
[h=2]ستاره آرژانتيني بارسلونا ابراز اميدواري که سال نوي ميلادي سالي بدون مصدوميت براي وي باشد.[/h]
00942939.gif


ليونل مسي با وجود گرماي شديد آرژانتين، برنامه بهبودي خود را در شهر روساريو به پايان رساند و فردا (چهارشنبه) به بارسلونا برخواهد گشت تا در کنار ساير هم‌تيمي‌هايش تمرين کند. درحال حاضر برنامه او اين است که در بازي مقابل الچه که پنجم ژانويه (15 دي) برگزار مي‌شود، شرکت نکند و خودش را در بازي با ختافه در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري (هجدهم دي) محک بزند تا بتواند در بازي حساس مقابل اتلتيکو مادريد که 21 دي برگزار مي‌شود، آماده باشد.

به نقل از فارس،وي در گفت‌و‌گو با برنامه تلويزيوني «Mundo Leo» اظهار داشت: از لحاظ شخصي آرزوهاي مهم زيادي دارم اما از لحاظ ورزشي اميدوارم که 2014 سالي بدون مصدوميت براي من باشد. هدف در حال حاضر اين است که کاملا آماده باشم و پيش از بازگشت به بازي در دو جلسه تمريني در کنار هم‌تيمي‌هايم شرکت کنم.

خبرها حاکي از اين است که ستاره آرژانتيني روحيه خوبي دارد و برنامه بهبودي‌ از مصدوميت همسترينگ را که دهم نوامبر به آن دچار شد، بسيار جدي گرفته است.

مسي خاطرنشان کرد: پس از جشن گرفتن سال نو به همراه خانواده‌ام، اول ژانويه به بارسلونا پرواز مي‌کنم و وقتي برسم مشخص خواهد شد که چه زماني براي بازي کردن آماده هستم.

ليونل مسي در زمين تمريني ازيزا فدراسيون فوتبال آرژانتين و در روساريو کاملا تحت نظارت بود. بدنساز بارسلونا، فيزيوتراپيست تيم و ماساژور در جلسات تمريني در کنار وي حضور داشتند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر