ویژه جام جهانی 2014 مدیر آل‌اشپورت: پیراهن تیم ملی ایران تقلبی است

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
گویا حاشیه‌های پیراهن تیم ملی ایران پایان ندارد؛ پس از اختلافات آل‌اشپورت و کی‌روش، ماجرای آب‌رفتن پیراهن، اظهار‌نظر فوق‌العاده کفاشیان مبنی بر عوض نکردن پیراهن تیم ملی در پایان بازی، یوزپلنگ تقلبی، هم‌اکنون مدیران آلمانی آل‌اشپورت بعد از حضور در کمپ تیم ملی می‌گویند، در تمام این مدت پیراهن‌های قلابی این کمپانی بر تن ملی‌پوشان ایرانی بوده است.

به گزارش «تابناک»، ماجرای انتخاب اسپانسر تیم ملی چنان حرف و حدیث‌هایی داشته که شاید هیچ پیراهنی تا کنون اینقدر جنجالی نشده است. کیفیت پایین لباس‌های تیم ملی ایران در کنار اظهارات خنده‌دار علی‌ کفاشیان، موجب شده تا این روز‌ها پیراهن تیم ملی به سوژه‌ای جهانی بدل شود و از این بابت باید از فدراسیون فوتبال تشکر کرد که با انتخاب این اسپانسر و مدیریت حاشیه‌های آن به خوبی آبروی فوتبال ایران را در جهان برده تا حتی رسانه‌های عربی هم بنویسند، کشوری که روی نفت خوابیده، به ‌اندازه کافی پیراهن در اختیار تیم ملی‌اش نگذاشته تا در جام‌جهانی آن را بپوشد.

حال اما مشخص شده که ماجرای پیراهن تیم ملی ایران، حاشیه‌های عجیب‌تری هم دارد. روز گذشته، مسئولان شرکت آل‌اشپورت به کمپ تیم ملی در اتریش رفتند و با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران دیدار کردند. نکته جالب این دیدار، تعجب آن‌ها از کیفیت پیراهن تیم ملی ایران بود که مسئولان آل‌اشپورت آن را تقلبی خواندند و مدعی شدند، لباسی با این کیفیت تولیدی شرکت آن‌ها نیست.

نماینده آل‌اشپورت در ایران که از حمایت کامل فدراسیون فوتبال ایران برخوردار است، در جریان اعتراض بازیکنان تم ملی به پیراهن‌های آن تیم در جریان اردو‌ آفرقای جنوبی با گستاخی ملی‌پوشان ایرانی را به «خودشیرینی» برای کی‌روش متهم کرده بود و همه جنجال‌های پیرامون پیراهن تیم ملی را به اختلافات کی‌روش با این شرکت نسبت داده بود؛ اما بازدید روز گذشته مدیران ارشد این شرکت از تیم ملی و اذعان آن‌ها به تقلبی بودن پیراهن تیم ملی، ماجرا را وارد ابعاد تازه‌تری کرد.

ملانی اشتاین هیلبر، مدیر تبلیغات این شرکت آلمانی به بی‌بی‌سی گفت: لباس‌هایی که اکنون تیم ملی فوتبال ایران‌‌ آن را می‌پوشد، نشان آل‌اشپورت‌ دارد، اما تولید این شرکت نیست.

بررسی‌های پیشتر رسانه‌ها نیز نشان داده بود که البسه آل‌اشپورت در‌ ایران با البسه این کمپانی در خارج از کشور تفاوت‌های فاحشی دارد؛

۱ ـ چاپ مارک آل اشپورت نوع درجه یک خارج از ایران ‌روی پیراهن به صورت دوخته شده است، ولی در ایران ‌چاپی روی پیراهن قرار داده شده است.

۲ ـ لوگو‌ پیراهن تیم ملی در هر صورتی و در هر جای دنیا باید به صورت یک شکل‌ روی پیراهن قرار داده شود، ولی این لوگو‌ تیم ملی ‌روی پیراهن در ‌ایران و خارج از ایران به شدت با هم در تضاد است.

۳ ـ در لباس درجه یک آل‌اشپورت که در خارج از ایران به فروش می‌رسد،، مدل کول مکس است، ولی پیراهن داخل ایران کویک درای است.

۴ ـ سر آستین پیراهن خارج از ایران ‌کش‌بافت است، ولی پیراهن فروش داخل ایران با یک دوخت معمولی طراحی شده است.

۵ ـ یوز ایرانی پیراهن داخل ایران به شدت کم رنگ‌تر از پیراهن فروش خارج از کشور است.

شرکت روماریو اشپورت در ایران نمایندگی توزیع البسه آل‌اشپورت را در اختیار دارد. جعفری مدیر این شرکت که بار‌ها در نود و رسانه‌های دیگر، کی‌روش را به افشاگری تهدید کرده بود، تا کنون پاسخ درستی در خصوص رسوایی بزرگی که شرکتش در توزیع البسه تیم ملی ایران به بار آورده نداده است. البته اگر او هم در همه این مدت از همنشینی با علی کفاشیان، چیزی یاد گرفته باشد، بلد است چگونه با شوخ‌طبعی آزاردهنده رودرروی رسانه‌ها قرار گیرد.

اینکه چطور نماینده آل‌اشپورت در ایران لباس‌های قلابی را که تولیدی شرکت خود نیست، به فدراسیون تحویل داده و در همه این مدت ملی‌پوشان را با لباس‌های تقلبی ساپورت کرده، علامت سؤال بزرگی است که شاید در ساعت‌ها و روزهای آینده، موجب رسوایی افرادی شود که در جریان این قرارداد دست داشته‌اند و در همه این روز‌ها با حمایت صد در صدی از این کمپانی منتقدان را می‌نواختند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر