ما گوگل را شیعی میکنیم!

فتاح

New member
2014-11-01
1
1
0

بسم الله الرحمن الرحیم
1371472067871534_large.jpg

" الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَم "
سلام و خداقوت
در راستای تغییر نتایج سرچ گوگل در ارتباط با واژه های مرتبط به گرایش مقدس تشیع و دین بزرگ اسلام ؛ بر آن شدیم تا با عزمی الهی و قدرت ایمانی که در پی عظمت آیه ی شریف " جاء الحق و زهق الباطل " داریم
با قرار دادن حجمی وسیع از تصاویر با عناوین و موضوعات مرتبط به دین مقدس اسلام و تشیع ؛ در تغییر این مهم موثر باشیم.
از شما عزیزان دردمند نیز ؛ که از چنین قصد و دست ورزی شیطانی قوم صهیون در پلید نشان دادن اسلام عزیز و صد البته گرایش همیشه پیروز تشیع آزرده اید دعوت میکنیم در این حرکت مقدس همراهمان شوید.
شما نیز با ذخیره نمودن تعداد زیادی از تصاویر مرتبط به :
اسلام / تشیع / کربلا / امام حسین (ع) / اتحاد / نماز/ نماز جماعت / آیت الله خامنه ای مد ظله العالی / راه پیمایی / شهدا / شهدای هسته ای / اهداف مقدس کشور اسلامی مان ایران / مقاومت / جنگ / پیروزی / شهادت / امام خمینی (ره) / عاشورا / هیئت های عزاداری / ایستادگی / محبت و مودت و برادری در اسلام / و...
؛ سپس تغییر عناوین به واژه های لاتین مرتبط ؛ علی الخصوص واژه های "shia" و "islam" و "ashura" و "karbala"
و سپس آپلود آنها در فضای مجازی و پخش در وبلاگ ها و انجمن های گفتگو ؛ همراهیمان کنید.
همچنین هریک از شما عزیزان نیز اگر میتواند با قرار دادن لینک تصاویر آپلود شده در این وبلاگ در سایر فضاهای مجازی اعم از سایت ها وبلاگ ها و انجمن های گفتگو ما را در بالا بردن بازدید تصاویر یاری دهد.
این حرکت برگرفته از هیچ نهاد و تشکلی نیست و کاملا خودجوش و آزاد و در مسیر تعهد نسبت به ارزش های دینی اسلام و تشیع می باشد.
و من الله التوفیق
یا حق






 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر