ماکارونی با کوفته ریزه

2013-07-13
9
5
0
1373734515_6_1c551d3f26.jpg

طرز تهیه ماکارونی:
آب را داخل قابلمه ریخته و وقتی که جوش آمد به آن نمک و روغن اضافه کرده و ماکارونی ها را داخل آب بریزید و بعد از حدودا ۱۵ دقیقه یکی از ماكارونی ها را امتحان کنید و بعد آبکش کرده،البته اگر پخته بود و و مقداری آب سرد روی آنها بریزید،به جنس ماکارونی هم بستگی داره ممکنه یکی بیشتر از ۱۵ دقیقه بخواهد یکی کمتر...

طرز تهیه کوفته ریزه ها:
ابتدا پیاز را با رنده متوسط رنده میکنیم و بعد گوشت چرخ کرده,نمک,فلفل,پیاز و زردچوبه را روی پیازها میریزیم و با دست همگی را با هم خوب مخلوط میکنیم و بعد کوچولو کوچولو از مواد را برداشته و آنها را بصورت قلقلی های درست میکنم.
تابه گودی را یا قابلمه مناسبی را روی حرارت قرار میدهیم و روغن میریزیم و قلقلی ها را داخلش میریزیم و سرخشان میکنیم و بعد هم کمی رب اضافه کرده و تفت میدهیم و با مقداری آب میگذاریم کوفته ریزه ها بپزند و در آخر روی ماکارونی ها ریخته.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر