ماساژصورت با حلزونها

Hooshmandsazan

New member
2015-10-14
10
0
0
رشت
ماساژصورت با حلزونها:
ابتدا پوست صورت را کاملا شسته و سپس خشک کرده و با استفاده از کلاه و پارچه های مخصوص قسمت موهای سر و بدن را پوشانده تا اینکه حلزونها فقط بتوانند روی نواحی صورت و غبغب را تحت تاپیر آنزیمهایش قرار دهد سپس چند عدد حلزون را روی صورت قرار میدهیم تا شروع به حرکت نمایند و حدودا بیست دقیقه بعد که تمام پوست صورت آغشته به بزاق حلزونها شدند اقدام به ماساژ پوست صورت کرده که حدود پنج دقیقه کافی میباشد با انجام ماساژ جذب مواد موثره را بالاتر میبریم و سپس به مدت نیم الی یک ساعت صبر میکنیم تا کاملا جذب مواد کامل گردد و اقدام به شستشوی صورت میکنیم اولین تاثیری را که مشاهده خواهیم کرد روشن شدن رنگ چهره خواهد بود که مراجعین تفاوت بسیار زیادی را در لحظه خواهند دید و همچنین پس از گذشت روزهای متوالی تاثیرات جوانسازی و رفع چین و چروک را هم خواهیم داشت که به تناسب نیاز و وضعیت پوست بیماران اقدام به تکرار جلسات بعدی خواهیم کرد.
روش نگهداری از حلزونها:
برای نگهداری از این حیوانات مفید باید از ظروف پلاستیکی با سطوح بزرگ استفاده کرد روی این ظروف را باید با کمک تورهای پارچه ای پوشاند تا راه رسیدن اکسیژن باز بماند در کف ظروف مقدار مناسبی آب باشد و برای تغذیه حلزونها لازم است تا از برگ گیاهانی مثل درخت توت، انگور و... مورد استفاده گردد و هر روز حداقل یکبار حلزونها را استحمام و شستشو کرد و نیز محل نگهداریشان را تمییز کرد. اگر به شکل صحیح نگهداری شوند حداقل چندین ماه میتوانیم از آنها استفاده نماییم.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر