لوازم جانبی دزدگیر فروشگاهی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
لوازم جانبی دزدگیر فروشگاهی: زمانی که عبارت ( ، ، ) به گوش می رسد بی تردید صحبت از تگ و لیبل امنیتی نیز به میان خواهد آمد. اقلام مصرفی ای که در کنار گیت فروشگاهی خریداری و استفاده می شود. تگ و لیبل امنیتی اقلامی هستند که روی اجناس فروشگاه نصب شده و وقتی از میان آنتن های دزدگیر عبور می کنند به فروشندگان آلارمی مبنی بر سرقت اجناس می دهند و مانع خروج کالا از فروشگاه می گردند.



dozd.jpg



لوازم جانبی صندوق فروشگاهی :
برای مدیریت کردن امور خرید و فروش و انبارداری کالاهایتان باید از یک نرم افزار حسابداری بر روی صندوق فروشگاهی خود بهره بگیرید و با داشتن یک دستگاه بارکد خوان (بارکد اسکنر) می توانید بارکد روی اجناس را شناسائی و فروش آنها را در نرم افزار حسابداری خود ثبت نمائید. دستگاه فیش پرینتر نیز برای ارائه فیش خرید به مشتریان یکی از ابزار ضروری برای فروشگاه داران عزیز می باشد.


Untitled-1.jpg
 
آخرین ویرایش:

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر