لزوم صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از جیره‌بندی در تابستان

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,565
3,717
0
[h=2]عضو کمیسیون کشاورزی تاکید کرد[/h]
[h=1]لزوم صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از جیره‌بندی در تابستان
[/h]

» سرویس: سياسي - مجلس
کد خبر: 94021608935
چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹



یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از جیره بندی در تابستان امسال تاکید کرد.
هدایت الله میرمرادزهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا،‌ درباره هشدارهای داده شده در مورد قطع و جیره بندی آب در تابستان امسال گفت که صرفه جویی در مصرف آب می تواند مشکلات را حل کند.
این عضو کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: البته انتقال آب از سدها برای مصرف شرب نیز راه دیگر کنترل مصرف آب است.
او همچنین عنوان کرد: مهار رودخانه های مرزی جداکردن آب شرب از غیر شرب فراهم کردن آب شیرین کن، فراهم کردن بستر‌های لازم برای آبخیزداری و آبخوان داری نیز راه های طولانی مدت‌تر کنترل بحران هستند .
این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان درباره تشکیل کارگروه مشترک ایران و افغانستان برای احیای دریاچه هامون نیز گفت:‌ خانم ابتکار در جلسه ای با اعضای کمیسیون شرکت کردند و اعضای کمیسیون خواسته خود را مبنی بر اعطای حق‌آبه هامون مطرح کردند که حاصل این جلسه تشکیل کارگروهی برای احیای هامون بود اما هنوز جزئیات ان اعلام نشده و قرار است خانم ابتکار نتایج را به کمیسیون اعلام کند.
انتهای پیام
 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر