لباس فرم اداری زنانه

samirakh

New member
2017-01-06
2
0
0
هر روز صبح خیلی از ما مردم لباسی را انتخاب میکنیم و میپوشیم ، مدتی جلوی آینه وقت صرف می کنیم ، ممکن است ناگهان نظرمون تغییر کند و در آخرین لحظات لباسمان را تغییر دهیم و در پایان هم برای کفش شاید انتخاب های محدودتری داشته باشیم .
که البته نکته جالب این است که اکثر ما ایرانی ها از بالا به پایین تنوع لباسامون کم میشه ، مثلا ممکنه ده تا مانتو داشته باشیم ،پنج تا شلوار و سه تا کفش ، که با توجه به همین تعداد انتخابهای ما هم ممکنه تنوع زیادی داشته باشه .
تصور کنید که به این دردسر هر روزه می توان به روشی پایان داد که مثلا به جای اینکه هر روز این دردسر ها را داشته باشید خیالمان راحت باشد که لباسای فردا صبح آماده است و لازم نیست به خودمان استرس بیجا وارد کنید ، بله درست حدس زدید راه حل این موضوع استفاده از لباس فرم اداری زنانه است که البته
دیر به دیر تغییر میکنند و میتوانیم خیالمان راحت باشه حداقل تا چند ماه از همین روند برای خروج از منزل و رفتن به سر کارمان استفاده خواهید کرد .
البته موضوع استفاده از لباس فرم اداری زنانه امری است که تصمیم گیرنده آن ریاست مجموعه خواهد بود و البته به تناسب کار این تصمیم گرفته خواهد شد . برخی مواقع شرایط کاری هایی وجود دارد که ممکن است مشتریان کمتر پرسنل را مشاهده نمایند و در برخی مواقع استفاده از لباس متحد الشکل برای همه پرسنل مانند یک لباس فرم اداری خاص صحنه زیبا و مرتبی را انعکاس می دهد .
مثلا تعمیرکاران سیار لوازم مختلف را در نظر داشته باشید ، لباس فرم متحد الشکل ، وسایل نقلیه متحدالشکل و … خود به خود با دیدن هرکدام از آنها یاد خدمات آن شرکت و گستردگی خدمات آنها خواهیم افتاد و به نوعی استفاده از
برای آن موسسه به عنوان بنری تبلیغاتی عمل کرده است .
مثلا کارکنان بانک را در نظر داشته باشید ، زمانی که وارد بانک می شوید و صحنه ای را که مشاهده میکنید یک سری کارمند با تمیز و زیبا ، ناخوداگاه نظم رو در همان نگاه اول برداشت خواهید کرد ولی حالا تصور کنید به جای لباس فرم اداری کارکنان هر یک به نوعی لباس پوشیده اند و هر کدام از رنگ خاصی استفاده کرده اند ، در نگاه اول با مشاهده این صحنه آشفته ذهن شما پیام بی نظمی را دریافت خواهد نمود و به سادگی این موضوع بر روی شما اثر خواهد داشت .
شاید باور کردنی نباشد برای شما که لباس فرم اداری چه تاثیرات متنوعی در تجارت و کار شما خواهد داشت .


%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87.jpg
 
آخرین ویرایش:

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر