كدام گوشی ها در برابر شكنندگی مقاوم ترند؟!

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، گوشی های هوشمند آيفون هميشه با اين سوال كاربران مواجه می شدند كه چرا از قابليت مقاوم بودن برخوردار نيستند و به همين خاطر با ساير گوشی ها مقايسه می شدند. اما در نتايج جالب همه چيز نسبت به آيفون تغيير كرد.

آمارهای جديدی منتشر شده كه نشان می دهد گوشی‌های آیفون نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند مقاومت بیشتری دارند و کمتر آسیب می‌بینند.

مركز بيمه گوشی های همراه، ProtectCELL اعلام كرد، مشتریان گوشی‌های آیفون 54 درصد کمتر از سایر دارندگان گوشی‌های مختلف نیاز به تعویض گوشی‌هایشان دارند.

آمارها نشان داده که گوشی‌های آیفون مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند و بنابراین کمتر پیش می‌آید که بدنه یا صفحه نمایش این گوشی‌ها آسیب ببیند یا بشکند.
با این حال بسیاری از دارندگان گوشی‌های سایر برندها با مشکل شکستگی گوشی‌هایشان روبه‌رو می‌شوند و به شرکت‌های بیمه برای تعویض دستگاه‌هایشان مراجعه می‌کنند.

سال 2013 بسیاری از دارندگان تبلت‌‌های مختلف اقدام به تعویض دستگاه‌هایشان کردند این در حالی است که سال 2012 تعویض تبلت کمتر اتفاق افتاد.
______________
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر