قیمت نفت افزایش یافت

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر




قیمت نفت افزایش یافت
بعد از کاهش ۵ درصدی قیمت نفت به دلیل پیش بینی صندوق بین المللی پول و هشدار ایران به سازمان اوپک، بار دیگر قیمت نفت بالا رفت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، به دنبال پیش بینی صندوق بین المللی پول مبنی بر کاهش رشد اقتصاد جهانی و سخنان وزیر نفت ایران راجع به این نکته که اگر اوپک اقدام حمایتی در مورد قیمت نفت نداشته باشد، قیمت آن به ۲۵ دلار در هر بشکه خواهد رسید، در بازار معاملات روز سه شنبه قیمت جهانی نفت با ۵ درصد کاهش روبرو شده بود.


در معاملات روز چهارشنبه، قیمت نفت دریای برنت با ۳۳ سنت افزایش به بشکه ای ۴۸.۳۲ دلار رسید و قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت با ۴۴ سنت افزایش به رقم ۴۶.۹۱ دلار در هر بشکه معامله شد.


این در حالی است که کارشناسان این حوزه نسبت به ثبات و افزایش قیمت نفت در نیمه دوم سال جاری میلادی به دلیل عرضه نامتعارف آن، چندان خوش بین نیستند.(مهر)
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر