ویژه جام جهانی 2014 قاتل استقلال هم در جام جهانی حاضر است

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
ر حالی که قضاوت نواف شکرالله در مسابقه چهارشنبه شب گذشته الشباب با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باعث انتقادات شدید امیر قلعه نویی از عملکرد این داور شد، اما جالب است بدانید وی از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال به عنوان کاندیدای قضاوت در جام جهانی هم معرفی شده است. فیفا 21 داور و کمک داور از آسیا را برای قضاوت در جام جهانی معرفی کرده است که نواف شکرالله به همراه یاسر خلیل و ابراهیم مبارک، دو کمک داور بحرینی هم در این فهرست دیده می شوند.
علی حمد البدواوی از امارات، خلیل ابراهیم الغندی از عربستان، علیرضا فغانی از ایران، روشن ایرماتوف از ازبکستان، یویشی نیچی مورا از ژاپن و بنجامین ویلیامز از استرالیا داوران آسیایی حاضر در جام جهانی هستند.
امیر قلعه نویی پس از بازی استقلال مقابل الشباب گفته بود که آسیا با این داوران پیشرفت نمی کند. انتقاد آبی ها به تصمیم شکرالله برای اعلام پنالتی مشکوک برای الشباب در این بازی بود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر