فتح‌الله‌زاده: منتظري را در استقلال نگه مي‌دارم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1028913 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/10/05 16:28


[h=1]فتح‌الله‌زاده: منتظري را در استقلال نگه مي‌دارم[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه استقلال به هواداران تيمش در خصوص ماندن مدافع استقلال اطمينان خاطر داد.[/h]
00938044.jpg


علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال که بعد از مدت‌ها در جريان تمرين آبي‌پوشان پايتخت در محل کمپ مرحوم ناصر حجازي حاضر شده بود پس از بازديد از تجهيزات و امکانات کم به محل تمرينات رفت که همين امر کافي بود تا حدود يکصد هواداري که در کمپ استقلال حاضر بودند او را به محاصره خود درآورده و از فتح‌الله‌زاده سؤالات خود را بپرسند.

به گزارش فارس،هواداران که از بابت رفتن پژمان منتظري از استقلال نگران بودند بلافاصله با ديدن مديرعامل استقلال از او در اين خصوص سؤال کردند که فتح‌الله‌زاده در پاسخ به هواداران گفت: خيالتان راحت باشد. يک ساعت و نيم با منتظري صحبت کردم و قول مي‌دهم که او در تيم بماند. به هيچ وجه نگران نباشيد و مطمئن باشيد پژمان را نگه خواهيم داشت. او بازيکن با تعصب استقلال است و در تيم خواهد ماند که در اين هنگام هواداران به شدت مديرعامل استقلال را تشويق کردند.

در بخش ديگري از سؤال و جواب هواداران با فتح‌الله‌زاده يک بار ديگر استقلالي‌ها با نگراني از مديرعامل تيمشان در خصوص نتايج خوب پرسپوليس و هزينه‌هاي فراواني که اين تيم مي‌کند سؤال پرسيدند که فتح‌الله‌زاده در اين خصوص هم به هواداران گفت تا نگران نباشند.

وي افزود: پرسپوليس امسال از جاهاي ديگر خيلي حمايت شده است ما مي‌خواستيم به آنها لطفي بکنيم و يک جام به پرسپوليس بدهيم و تا الآن ايده من اين بود يک جام به آنها بدهم اما حالا که به من اهانت کردند و با توهين با من برخورد کردند کاري مي‌کنيم که همان يک جام هم به آنها نرسيده و دستشان کوتاه بماند که اين سخنان فتح‌الله‌زاده يک بار ديگر تشويق‌هاي ممتد و پياپي هواداران استقلال را در پي داشت.

در ادامه هواداران از فتح‌الله‌زاده سؤال کردند که چرا هر روز شايعه برکناري او به گوش مي‌رسد که مديرعامل استقلال توضيح داد: خيلي سختي کشيدم و شما مشکلات استقلال را نمي‌دانيد. براي همين کمپ خون دل‌ها خورده و زحمات زيادي را کشيده‌ام و شب و روزم را براي ساخت و ساز آن گذاشته و از سوي ديگر نيز براي تأمين پول بازيکنان دقيقه به دقيقه زمان گذاشتم با اين حال باز هم مي‌گويم که جاي نگراني نيست و نبايد نگران باشيم.

قرار است دفتر کار فتح‌الله‌زاده و دفتر امور مالي باشگاه به زودي به کمپ استقلال منتقل شود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر