عکس های طنز و خنده دار ! ( خنده بازار دااااااااااغ )

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع mahdi km
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]
روغن الاغ صد در صد حیوانی !



شماها اینقد غمگینین
اونوقت این یارو با این پیاز چه روابط عشقولانه ای داره !

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
ینجاست که میتونی بگی واقعا آسفالت شدم !



دوچرخه رادیاتوری ویژه زمستان !
smile.png
)

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
دوست واقعی !



ژست پسرا بعد از دو و نیم روز دمبل زدن
smile.png
)

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
خطای دید جالب !



گربهه دستش به گوشت نمیرسه لیس میزنه !



سرسره آبی که قرار است در بهار سال ۲۰۱۴ افتتاح شود و ۴۲٫۶ متر ارتفاع دارد.ینی مرد میخوام بره بالا سر بخوره !
smile.png
)

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
اصلا خنده دار نیست !وقتی نفر بعدی خدت باشی
smile.png
)



یادش بخیر بچه بودیم، میبردنمون حموم
با یه کیسه آبی رنگ کبریتی اول تا میتونستن میســـــابیدنمون
در حدی که زیر پوستمون پیدا میشد… بعد 1 تشت آب جوش میریختن رو سرمون
جهنمی بود حموم ما دهه شصتیا هیچی دیگه میومدیم بیرون تا2روز خواب بودیم .


گورخر واش !
smile.png
)

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
بدبخت صندلیهاشو شسته گذاشته بیرون خشک بشه
بردن
smile.png
))



عین واقعیت
smile.png
)

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
آقو ما پارسال شب یلدا دعوت بودیم خونه “فامیل دور”…به ما گفتن
داری میای یه هندونه بگیر…آقو مام یه هندونه ای گرفتیم رفتیم
تا رسیدیم اینا هندونه رو شیکستن رنگش عین گچ سفید بود!
ینی ای 89تا مهمون ریختن سرمون مارو به حد مرگ زدن!
ها ها ها…داغونم کردن…آقو آخر شب شد گفتن بیاین یه فال حافظ
هم بگیریم نوبت ما شد،نیت کردیم،کتابو وا کردیم دیدیم
نوشته “خوشگلا باید برقصن…خوشگلا باید برقصن!”…آقو از اوجایی که
تقدیرمون این بود 4ساعت و نیم رقصیدیم مهره 12و13 کمرمون جا به جا شد
کبدمون از این جا به جایی غافلگیر شد همکاریشو با سایر اعضا قطع کرد
هپاتیتW گرفتیم مُردیم!ها ها ها…رفتیم اون دنیا ای “حافظ” مارو تو برزخ گیر آورد
انقد مارو زد انقد مارو زد که یه بار دیگه هم مُردیم!…آقو دوباره که برگشتیم
دیدیم میگن سوالای شب اول قبر لو رفته از اوجایی هم که ما تنها کسی بودیم
که 2بار مُرده شدیم تنها مظنون ماجرا اینم به پروندمون اضافه شد
نامه اعمالمونو دادن دیدیم از 20 شدیم 0.25…آقو روح پدر خدابیامرزمون اومد
ای کارنامه رو دست ما دید با کمربند افتاد به جونمن!
ها ها ها…ینی چنان شخصیتی از ما خورد شد جلو سایر ارواح که نگو!



ما پسرا هیچوقت ادم نمیشیم
smile.png
)

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
برو گمشو اونور مال منه فقط !



خانوما تاج سرن .. ^.^

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Atash
سوالی که ذهن متخصصین، تکنسینها و اندیشمندان جهانی رو
به خودش مشغول کرده اینه که
وقتی این موتورسیکلت موتورش زیر آبه چطور روشنه و داره راه میره؟
smile.png
)



اسب گروهبان گارسیا
smile.png
)

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و Atash
خااااااک تو سرت !



واقعا :|

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: asalak، zahra و Atash

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر