عکسهایی از سریال کلاه پهلوی که می‌گویند بی‌حیا و بی‌شرمانه است!!

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با انتقاد از آنچه نمایش عریان و قبح‌شکنانه مفاسد اخلاقی برخی شخصیت‌های حاضر در «کلاه پهلوی» در چند قسمت اخیر خوانده، این صحنه‌ها را برخلاف موازین شرعی دانسته که موجبات اعتراض مخاطبان را فراهم آورده است. شورای نظارت بر سازمان صداوسیما خواستار اصلاح اینگونه موارد شده است.


روابط غیراخلاقی، استعمال مشروبات الکلی و اختلاط زن و مرد در سریال «کلاه پهلوی» از جمله مواردی بوده است که شورای نظارت نیازمند اصلاح و تذکر دانسته است.


اما این تمام ماجرا نیست چراکه نزدیک به یک ماه پیش خبرگزاری فارس با انتشار عکس‌هایی که در ادامه می‌بینید با ذکر مقدمه‌ای سریال کلاه پهلوی را به قبح شکنی در قالب روایت تاریخ محکوم کرده و خواستار برخورد جدی با عوامل پخش این سریال شده بود. این خبرگزاری همچنین گفته بود که این سریال در قسمت‌های اخیر از اهداف اصلی خود دور شده است.

در ادامه عکسهای روابط غیراخلاقی و اختلاط زن و مرد در این سریال تاریخی را ببینید:












این خبرگزاری در ادامه مطلب خود آورده است: «کلاه‌پهلوی با این هدف ساخته شد که عمق جنایات خاندان پلید پهلوی را که علاوه بر اسلام، ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکر ایران و ایرانی نواخت را نشان دهد نه آنکه اینقدر صریح برای انتقال پیامش مجبور به نمایش مسائلی شود که چون سمی مهلک ممکن است تاثیری عمقی بر روح و روان بینندگان به ویژه جوانان و نوجوانان بگذارد؛ مسائلی که موجب شود شرم و حیا از بین برود و خدای ناکرده عادی‌سازی شود.

بسیاری از متدینانی که قسمت اخیر کلاه‌پهلوی را دیدند، از دیدن ناز و عشوه‌هایی که بین نامحرمان و یک زن ایرانی و یک مرد اجنبی در میان بود، برابر فرزندان خود شرمگین شدند و افراد غیور زیادی به نگارنده چنین مطلبی را منتقل کردند.

سریالی که مهندسی فیلمنامه‌اش مبنای هوشمندانه و خلاقی دارد و در آن، تا این حد مطلوب، فن سریال‌سازی رعایت شده است، نباید اینقدر صریح به مواردی که چه شرعی، چه از جنبه انسانی و چه عرفی در میان خانواده‌های ایرانی «ناپسند» دانسته می‌شود ـ و به واقع هم همین‌طور است ـ پرداخته شود.

مردمی که به خاطر نفوذ افکار غربی و نمایش سبک زندگی غربی در فیلم‌های سینمایی ایران از رفتن به سینما گریزان شده‌اند، حال باید ببینند همان موارد در قالب انتقادی و ...»










حال قضاوت اینکه تا چه اندازه این صحنه‌ها ضد اسلام و اشاعه دهنده فساد است، بر عهده بینندگانی می‌ماند که این سریال تاریخی را دنبال می‌کنند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mahsa

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر