عجایب گردشگری پاتایا

saharrahin

New member
2015-03-30
32
10
0

پاتایا ساحل پر جنب وجوش تایلند
ساحل شرقی همیشه زنده تایلند از طلوع تا غروب آفتاب. جاذبه های پاتایا از جاذبه های تاریخی و مذهبی تا ورزش های ساحلی می باشد. تلفیقی از هنر، مذهب، تاریخ و مدرنیته به صورت غیر قابل باوری در پاتایا به چشم می خورد. یعنی همان قدر که فرصت برای تفریح و خوش گذرانی هست برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی هم فرصت وجود دارد. پاتایا همیشه گردشگران را با تنوع بی نظیر جاذبه هایش شگفت زده می کند.

تور پاتایا قطعا تلفیقی از جاذبه های متنوع می باشد . ما نیز چند مورد از مهمترین نقاط توریستی پاتایا را به شما معرفی خواهیم کرد:


دیدنی های پاتایا

قدم زدن در خیابان walking street
خیابانی به درازای۵۰۰ متر پر از هیجان و جاذبه های بی نظیر. دلیل نام گذاری این خیابان به اسم "خیابان پیاده روی" این هست که ورود هرگونه وسیله نقلیه به آن ممنوع می باشد. خیابانی مملو از مراکز خرید، تفریحی و کلوپ های شبانه هست.

خیابان پیاده روی پاتایا
خیابان پیاده روی




ساحل پاتایا:
در تور پاتایا حتما به ساحل Naklua ناکلوآ و Wongamat ونگ آمات وات سر بزنید. در این ساحل علاوه بر طبیعت بکر و بی نظیر، سکوتی دل آنگیز را تجربه می کنیدو. هتل های ۵ ستاره زنجیره ای در این ساحل جا خوش کرده اند که هرکدام به نوبه خود یک جاذبه گردشگری محسوب می شوند.
ساحل Nakluaنالکوآ به زمین نمکی شهرت دارد. به طوری درگذشته نمک ساحل منبع درآمد و تجارت مردم این منطقه بوده است .

سواحل پاتایا
ساحل تایلند




در آب ساحل Naklua دسته هایی از ماهی های کوچک را می بینید که به طور دسته جمعی در حرکتند. بازار ماهی فروشان Naklua بسیار معروف است به همین خاطر همیشه در رستوران های ساحل ناکلوآ می توانید غذاهای دریایی بسیار تازه را تجربه کنید.

ماهی های پاتایا


ساحل Jomtien
ساحلی که اولین ها را در جهان به خود اختصاص داده است. اما به جرات مهمترین ویژگی ساحل جامتین شن های زیبا و آب زلال آن می باشد. باغ های گیاه شناسی فوق العاده این ساحل مرکزی برای علاقه مندان به گیاهان می باشد.

ساحل جامتین
سواحل پاتایا تایلند




معبد وات فرا Wat Phra Yai
این معبد در سال ۱۹۴۰ در زمانی که پاتایا جزیره کوچکی بیشتر نبود ساخته شده است. در معبد مجسمه های مختلفی از حالات مختلف نشسته، ایستاده و خو ابیده بودا را مشاده می کنید که هر کدام در پس خود آموزه دینی دربر دارد. در دو طرف پلکان معبد دو اژدهای طلایی کوچک که در زبان محلی به آن Nagas می گویند وجود دارد. در ورودی معبد محلی برای جمع آوری کمک های خیریه وجود دارد. همچنین پرندگان کوچکی در قفس برای فروش و سپس آزاد کردن در طبیعت قرار داده شده اسند . این کار علاوه بر جذب پول برای نگه داری معبد به نوعی جاذبه برای بازدید کنندگان تبدیل شده است. در پایان بازدید و برگشت به نشانه اتمام اعمال مذهبی و بازدید زنگی برایشان به صدا در می آید.

معبد وات فرا
معبد تایلند




معبد خانه حقیقت Sanctuary of Truth
برخلاف تمام معابد بودا این بنا فقط از چوب ساخته شده است شما در معماری بیرونی بنا هیچ گونه مجسمه بزرگ طلایی از بودا که معماری بنا را تحت تاثیر خود قرار بدهد مشاهده نمی کنید. این بنا با ارتفاع ۱۰۵ متر به گونه ای ساخته شده است تا در برابر باد و باران های ساحلی مقاومت داشته باشد. تزئین بنا با استفاده از مجسمه های چوبی بسیار متنوعی ساخته شده است و به گونه های که در نظر ببینده بسیار شلوغ بنظر می رسد.

معبد خانه حقیقت
معبد خانه حقیقت پاتایا




تور جزیره مرجانی پاتایا

تجربه ۴۵ دقیقه قایق سواری در این ساحل زیبا هال و هوای هر گردشگری را خوب می کند. . ساحل این جزیره مانند ساحل وانگ آمات پوشیده از شن های سفید می باشد. اگر قایقی استفاده کنید که داری کف شیشه ای باشد . می توانید مرجان ها و ماهی های زیبا را در زیر پای خود احساس کنید. امکان غواصی، اسکی رو آب و حمام آفتاب برای علاقه مندان وجود دارد. عکس سیزدهم


رستوران پاتایا
مانند سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا عمده غذای رستوران ها با ماهی تازه صید شده طبخ می شود. اما به دلیل پاسخ گویی به ذائقه گردشگران انواع غذاهای اروپایی (آلمانی، ایتالیایی)، امریکایی ، تایلندی در رستوران ها طبخ می شود. اما تجربه خوردن غذاهای محلی مانند سوپ رشته، پد تایلندی، سوم تام Som Tom، مرغ و بادوم زمینی Gai Med Ma Moung و ماسامان کاریMassaman Curry که غذای معروفی بین مسلمانان تایلندی هست را در دستورکار خود قرار دهید.

رستوران پاتایا
غذاهای تایلندی
انواع غذا در تایلند


هتل و اقامت گاه های پاتایا:
تنوع اقامتگاه ها در پاتایا بسیار مناسب است به طوری که با هر بودجه ای سازگار است. هتل های پاتایاسنتر، ویستا که نوع معماری آن مدرن هست و امکانات فوق العاده ای دارد، هتل مونتین که ۵ دقیقه تا مرکز خرید فستیوال Central Festival فاصله دارد . به جز هتل های ۵ یا ۴ ستاره برای گردشگران اقامتگاه های ارزان تری که خدمات خواب و صبحانه یا همان B&B را ارائه می دهند. از جمله آنها می توان به ویلاهای زنجیره ای A&M، ویلاهای MOONLIGHT، مهمان سرای شاد Happys Guesthouse اشاره کرد.

اقامت گاه های پاتایا
ویلاهای پاتایا




خرید در پاتایا
و اما خرید؛ هیجان انگیز ترین بخش هر سفری برای همه به ویژه خانم ها.
بهترین مرکز خرید در پاتایا مرکزخردی سنترال فستیوال Central Festival می باشد. این مرکز خرید بزرگ ترین بنا در خط ساحل پاتایا با حدود ۳۰۰ فروشگاه از برند های معروف در دنیا را درخود جای داده است. قیمت های ارائه شده در این مرکز خرید مناسب و واقعی می باشد. اما برای خرید انواع مواد غذایی یکی از هیجان انگیزترین بازارهای دنیا را به شما پیشنهاد می کنیم، بازار شناور Pattaya Floating Market. شاید به جرات بتوان گفت یکی از جاذبه های گردشگری کل شهر های تایلند همین قایق های شناوری باشد که موادغذایی و خوراکی می فروشند.

خرید در پاتایا
بازار شناور پاتایا
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر