طراحی سایت , طراحی وب سایت

hostcode

New member
2016-08-16
5
2
0
hostcode.ir
پنج نکته درباره های ضعیف

بازدیدکنندگانبرای برآوردن اهداف،انجام یک کار و یا برای دریافت پاسخ سوالات خود به یک وب سایتمراجعه می کنند، اگرآنچه که به دنبال آن هستند نیابند به جای دیگری خواهند رفت.با این حال، شما میتوانید نکات بسیاری از وب سایت های با
و ضعیف که مجبور به استفاده از آنها شده اید بیاموزیدو از این راهها برای بهبود سایت خود و یا یک مشتری استفاده کنید.
1. برای کاهش کلیک هاهرکاری که می توانید بکنید.
در برخی از وب سایت های برایرسیدن به صفحه ی مورد نظر بیشاز 3 کلیک کرد. در حالی که کاربران سایت نمی خواهندمتوقف شوند و مطالب در بین راهرا مطالعه کنند. برای رسیدن به یک صفحه باید به طورمستقیم با آن در ارتباط بود
2. لینک های معنی دار ایجادکنید
لینک ها باید توصیف کننده باشند.به خوانندگان نگویید ادامهمطلب، کلیک کنید ، و یا بیشتر . به آنها بگویید که آنهاچه خواهند خواند اگر کلیککنند.
CSS مثالی از لینک توصیفی است.
3. سرفصل ها باید مختصر وتوصیفی باشد
سرفصل باید از بقیه متن جدا ومشخص باشد. سرفصلی خوب نوشتهشده که کاربران با خواندن آن بتوانند چیزی که میخواهند را بیابند. همچنین می تواناین اطلاعات را کمی متراکم تر کرد به طوری که بهکاربران اجازه دهد دید کلی ازمطلب را بدست بیاورند.
4. به یاد داشته باشید کهخیلی کم هم اغلب در وب زیاد است
انیمیشن های فلش و متن های متحرکویژگی های اصلی سایت رامنحرف و ازبین می برد. از انیمیشن ها در جاهایی که کمککننده هستند استفاده کنیدنه فقط برای نمایش.
5. با استفاده از لیستدستیابی به اطلاعات را ساده تر کنید
لیست ها از طریق اطلاعات کایدستیابی به منابع را راحت ترمی کنند. در صورت امکان، لیست را کوتاه نگه دارید. امااگر استفاده از لیست طولانیلزومی است، از فضاهای سفید برای شکستن آن استفاده کنید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر