شکست اشتوتگارت در هفته سیزدهم

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


هفته‌ سیزدهم بوندسلیگا با انجام یک دیدار آغاز شد.

بوروسیا مونشن گلادباخ که در خانه اشتوتگارت به میدان رفت، موفق شد با دو گل به پیروزی برسد. گل‌های مونشن گلادباخ را در این دیدار "رافائل" در دقیقه‌ 37 و "اوسکار" در دقیقه‌ 73 به ثمر رساندند. مونشن گلادباخ با این پیروزی خارج از خانه 25 امتیازی شد و در همان رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.

در ادامه هفته‌ سیزدهم امروز (شنبه) شش دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی بوروسیادورتموند در ورزشگاه خانگی خود از بایرن‌ مونیخ پذیرایی می‌کند.این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است البته بایرن حتی در صورت شکست هم در صدر جدول رده‌بندی باقی خواهد ماند.

در جدول رده‌بندی بایرن‌ مونیخ با 32 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های دورتموند و بایرلورکوزن با 28 امتیاز و اختلاف در تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر