شناسایی برنامه ها و فایل های مخربAdvanced System Protector

p30today2014

New member
2014-10-13
9
10
0




برای این که فایل های مخرب موجود در ریجستری و ویندوز رایانه تان را از بین ببرید و همچنین از نفوذ فایل های مخرب به رایانه خود جلوگیری کنید، از نرم افزار Advanced System Protector بهره ببرید.

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که امنیت رایانه شما در برابر نفوذ بد افزارها و فایل های جاسوسی چه مقدار است یا این که در رایانه شما چه تعداد فایل و برنامه جاسوسی وجود دارد؟ اگر دوست دارید که پاسخ تمامی سوال های مطرح شده را به دست بیاورید می توانید از این نرم افزار Advanced System Protector کمک بگیرید، برنامه قادر به شناسایی برنامه ها و فایل های مخرب موجود در ریجستری، کوکی ها و ... است. با استفاده از نرم افزار و انجام مراحل کشف فایل های مخرب می توانید با خاطری آسوده از رایانه خود در امنیت کامل استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: جستجو در پوشه ها، سرعت بالا در اسکن تمامی موارد، پاکسازی فایل های مخرب به صورتی که قابلیت بازگشت نداشته باشند و ... اشاره کرد.

download_1aab5.png


حجم: 5.2 مگابایت
• نسخه: 2.1.1
• اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: نگار

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر