شريفي: براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0

مهاجم باشگاه سپاهان پس از خط خوردن نامش از فهرست تيم ملي گفت: از کي‌روش ناراحت نيستم و براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم.

00957151.jpg



مهدي شريفي درباره خط خوردن نامش از ليست تيم ملي ايران براي حضور در جام جهاني 2014 اظهار کرد: واقعا از اين قضيه ناراحت هستم و در حال حاضر نمي‌توانم صحبتي در اين زمينه بکنم اما از صميم قلبم براي تيم ملي و موفقيت در جام جهاني 2014 برزيل آرزو موفقيت مي‌کنم. بازيکنان تيم ملي بدانند که دعاي ما و مردم پشت سر آنها خواهد بود و اميدوارم که تمام تلاش‌شان را انجام دهند تا در جام جهاني 2014 برزيل نتايج خوبي را براي ايران کسب کنند.

به نقل از ايسنا، مهاجم سپاهان در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا از کارلوس کي‌روش ناراحت هست، گفت: نه. من از کي‌روش ناراحت نيستم. از کي‌روش هم بابت دعوت به اردوهاي اتريش و آفريقاي جنوبي تشکر مي‌کنم. او مجبور بود از بين ما چهار نفر را خط بزند و مطمئنا بهترين‌ها را براي حضور در جام‌جهاني انتخاب کرده‌ است. تمام تلاشم را مي‌کنم در جام ملت‌هاي آسيا و در جام‌هاي جهاني بعدي بازيکن تيم ملي باشم و بدرخشم. باز هم براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر