سوال قبلی رو پاسخ بده، یه سوال از نفر بعدی بپرس !!

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]
من؟یا زهره؟:d

حالا منو زهره نداریم که....
منم اره شده...چنتاشون واقعی شدن..خیلیم باهم صمیمی هستیم...

یه نفر بهت بگه خیلی مهربونی باورت میشه؟:35::d
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina، Atash و zahra
و عشق صدای فاصله هاست
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند...(سهراب سپهری)


معلومه معنیش دیگه.....میگه توی فاصله عشق نمایان میشه که هردوطرف شک دارن که اون یکی هم عاشقشونه...ابهام دارن..من این بیتو همیشه قبولش داشتم و دارم..

نظرت درباره من چیه؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina، zahra و Atash
من حس میکنم تو یه دختر خییییلی خیلی شیطونو شیرینی
درکل حس خوبی نسبت بهت دارم بوووووووووووووووس

به نظرت بر چه اساسی میشه به آدما اعتماد کرد؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina، Atash و نگار
بستگی داره چی باشه مثلا پول باشه هر چی بیشتر بهتر حتی اگه بی کیفیت باشه مثلا پول خوردخخخخخخخخ
درچه حالی؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra، Sina و نگار
تا ۲.

بهترین خواسته از خدا چی میتونه باشه؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina و Atash
بچه که بودم زیاااااد
تا حالا شده موقع خواب وقتی خواستی گوشیتو چک کنی،بیوفته بخوره تو دماغت بعد ناخواسته شماره یه شخص رو بگیره؟!! :d
 
نهههههههههههههههههه


تاحالا شده اشتب بزنگی بعد 10 دیقه حرف زدن بفهمی اشتباه گرفی؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina
دعوا که نه ولی یقه همو گرفتیم خخخخخخخخخخ
تا حالا در نونوایی با کسی دعوا کردی ؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر