سوء استفاده مجری تلویزیون انگلیس از دختر 7 ساله

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
سوء استفاده مجری تلویزیون انگلیس از دختر 7 ساله

رالف هریس، مجری تلویزیون انگلیس قرار است به اتهام سه پرونده سوء استفاده جنسی دیگر که یک مورد آن مربوط به یک «دختر هفت یا هشت ساله» است، محاکمه شود.

IMG19392490.jpg


سرویس دادستانی کراون (CPS) اعلام کرد که این مجری کهنه‌کار با اتهام تجاوز به دختری ۱۹ ساله در سال ۱۹۸۴، دختری هفت یا هشت ساله در سال ۱۹۶۸، یا ۱۹۶۹ و دختری ۱۴ ساله در سال ۱۹۷۵ رو به رو خواهد بود.

این سه پرونده افزون بر ۱۳ مورد اتهام سوء استفاده جنسی است که پیش از این هریس به آن متهم شده بود. این مجری تلویزیون اوایل ماه اوت به ۹ مورد تجاوز به عنف و چهار مورد تهیه تصاویر شنیع از کودکان متهم شد.

یکی از سخنگویان سرویس دادستانی کراون گفت: «این سه اتهام در پرونده‌ای که اوت سال جاری از سوی پلیس به سی‌پی‌اس ارسال شد، مطرح گردید؛ با وجود این، به عنوان بخشی از روند تحقیقاتی موجود برای تمامی پرونده‌ها، تصمیم گرفته شد که این اتهامات باید به طور رسمی به کیفر خواست افزوده شود.»

به گزارش پرس تی وی، اولین جلسه دادرسی هریس در تاریخ ۱۴ ژانویه خواهد بود. قرار است محاکمه وی در تاریخ ۳۰ آوریل آغاز شود.

این مجری هشتاد و سه ساله ماه سپتامبر در دادگاه وست مینیستر مگیستریتز حاضر شد؛ هریس در این دادگاه به قید وثیقه آزاد شد و پرونده وی نیز به جلسه دادرسی دادگاه ساوت کراون ارجاع داده شد.

اتهام این فرد مشهور انگلیسی در پی بخشی از تحقیقات موسوم به «عملیات یوتری» مطرح شده است؛ این تحقیقات در پی صدها مورد اتهام بر ضد جیمی سویل، مجری پیشین بی بی سی که پس از مرگ او در سال ۲۰۱۱ مطرح شد، آغاز گردید.

با وجود این، پرونده هریس به مرحله سوم این تحقیق مربوط می‌شود، این مرحله تحقیق درباره اتهامات مربوط به سوء استفاده جنسی است که به رسوایی سویل ارتباطی ندارد، اما در پی افشای آن آغاز شد.

سویل در اکتبر سال ۲۰۰۱ درگذشت. یک سال پس از مرگ وی، صدها اتهام مربوط به سوء استفاده جنسی و تجاوز وی به کودکان افشا شد و پلیس را به این باور رساند که او یکی از بی‌رحم‌ترین متجاوزان جنسی در انگلیس بود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zelzeleh و mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر