سلحشور: هزینه‌ ساخت سریالم بیشتر از محمد(ص) می‌شود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
635486528785332998.jpg
.


"فرج اله سلحشور" کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص روند تولید پروژه حضرت موسی(ع) گفت: در حال حاضر فیلمنامه‌ی این پروژه در اختیار مسئولان صدا و سیما قرار گرفته و مشغول تحلیل آن هستند. شورای نقد و بررسی تلویزیون در حال خواندن متن فیلم من هستند و به محض تأیید آنها پیش تولید این فیلم شروع می شود.


وی پیرامون تاریخ احتمالی شروع پیش تولید پروژه حضرت موسی خاطر نشان کرد: مطمئناً پیش تولید فیلم و سریال حضرت موسی در سال 93 اتفاق نمی‌افتد اما امیدوارم اواسط 94 بتوانیم این کار را آغاز کنیم.


کارگردان سریال یوسف پیامبر(ع) عنوان کرد: این پروژه اتفاقی عظیم در تاریخ سینما و تلویزیون خواهد بود و حدود 4-5 سال به طول می‌انجامد، بدون شک هزینه‌های 80 قسمت سریال و 6 سینمایی از سینمای حضرت محمد(ص) بیشتر خواهد شد.


وی افزود: البته مدت زمان آماده سازی این پروژه وابسته به هزینه‌هایی است که به این پروژه اختصاص می‌دهند. هرچه حمایت مالی بیشتری از ما شود نیروی انسانی زیادتری به خدمت می‌گیریم و کار زودتر تمام می‌شود.


سلحشور در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم این سریال اثر درخشانی می شود و امیدوارم بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. (باشگاه خبرنگاران)
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر