دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
بالاخره شایعات و گمانه زنی ها پیرامون گلکسی اس 6 سامسونگ که موسوم به پروژه صفر است به پایان رسید و این شرکت رسما در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل این تلفن پرچمدار را معرفی کرد .
بالاخره سامسونگ به تمامی آن شایعات و گمانه زنی ها پایان داد و آنطور که شایعات میگفتند سامسونگ امسال با دو گوشی جدید به میدان آمده است اس6 و نسخه خمیده اس6 به نام S6 Edge مدیر عامل سامسونگ الکترونیک آقای جی کی شین میگویند این تلفن سریعترین و بهترین تلفنی است که تاکنون معرفی شده است او میگوید این محصولی که ما تولید کرده ایم از هر نظر بهترین است و تاکنون هیچ شرکتی آن را ارائه نکرده است .
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
سامسونگ در این گوشی از سیستم Samsung Pay رونمایی کرد این سیستم به گفته سامسونگ با همکاری ویزا و مستر کارت طراحی و اجرا شده است که رقیبی قدرت مند برای اپل پی خواهد بود.
سامسونگ در نسخه منحنی اس 6 بر خلاف نوت4 ادج از صفحه نمایشی منحنی در دو طرف استفاده کرده است .همچنین بدنه فلزی ای که برای اس 6 در نظر گرفته است ،فلزی 50 درصد مقاوم تر ازگذشته دارد همچنین سامسونگ میگوید این گوشی خم نمیشود !(اشاره به آیفون 6 پلاس که مشکل خم شدن داشت )