سامسونگ Galaxy S6 و S6 Edge را رسما معرفی کرد + آپدیت

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


بالاخره شایعات و گمانه زنی ها پیرامون گلکسی اس 6 سامسونگ که موسوم به پروژه صفر است به پایان رسید و این شرکت رسما در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل این تلفن پرچمدار را معرفی کرد .





بالاخره سامسونگ به تمامی آن شایعات و گمانه زنی ها پایان داد و آنطور که شایعات میگفتند سامسونگ امسال با دو گوشی جدید به میدان آمده است اس6 و نسخه خمیده اس6 به نام S6 Edge مدیر عامل سامسونگ الکترونیک آقای جی کی شین میگویند این تلفن سریعترین و بهترین تلفنی است که تاکنون معرفی شده است او میگوید این محصولی که ما تولید کرده ایم از هر نظر بهترین است و تاکنون هیچ شرکتی آن را ارائه نکرده است .























سامسونگ در این گوشی از سیستم Samsung Pay رونمایی کرد این سیستم به گفته سامسونگ با همکاری ویزا و مستر کارت طراحی و اجرا شده است که رقیبی قدرت مند برای اپل پی خواهد بود.


سامسونگ در نسخه منحنی اس 6 بر خلاف نوت4 ادج از صفحه نمایشی منحنی در دو طرف استفاده کرده است .همچنین بدنه فلزی ای که برای اس 6 در نظر گرفته است ،فلزی 50 درصد مقاوم تر ازگذشته دارد همچنین سامسونگ میگوید این گوشی خم نمیشود !(اشاره به آیفون 6 پلاس که مشکل خم شدن داشت )
 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
همانطور که میدانید هم اکنون سامسونگ در حال معرفی ویژگی های گلکسی اس 6 است ، این تلفن با یک تغییری بزرگ در جنس متریال به کار رفته در ساخت خود مواجه شده است و جنس بدنه آن ترکیبی از شیشه و فلز است .







سامسونگ در گلکسی اس 6 تغییراتی در رابط کاربری خود ایجاد کرده است ،از جمله این تغییرات حذف پیشفرض نرم افزار های نصب شده بر روی تلفن است البته این نرم افزار ها به صورت قابل نصب از طریق گلکسی اپس هنوز در دسترس است ،سامسونگ میگوید رابط کاربری گلکسی اس 6 نسبت به نوت 4 باز هم تغییرات داشته و به طراحی متریال گوگل نزدیک شده است .





سامسونگ میگوید در رابط کاربری دوربین خود نیز تغییراتی ایجاد کرده است و دیگر خبری از اسکرول کردن در آن نیست ،در نسخه منحنی این تلفن نیز میتوانید رنگ لبه ها برای مخاطب مورد نظر را نیز تغییر دهید .با استفاده از این قابلیت میتوانید متوجه شویدچه کسی تماس گرفته است
 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
سامسونگ در گلکسی S6 از سخت افزاری سریعتر و جدیدتر استفاده کرده است


سامسونگ امسال با معرفی گلکسی اس 6 حرف های زیادی در زمینه سخت افزاری زده است این گوشی به گفته سامسونگ سریعترین پردازنده در کنار حافظه های رم پر سرعت LPDDR4 را دارد..


سامسونگ اعلام کرده است این گوشی نسبت به نسل پیشین خود از حافظه رمی سریعتر و حافظه داخلی پرسرعت تری بهره میبرد ،نکته ناراحت کننده راجع به این گوشی آن است که سامسونگ در این گوشی علاوه بر قابل تعویض نبودن باتری درگاه کارت حافظه را نیز حذف کرده است این گوشی با ظرفیت های 32 ،64 و 128 گیگابایتی عرضه میشود از لحاظ قیمتی نسخه منحنی 100 دلار گران تر است .سامسونگ میگوید پردازنده ای که در این گوشی به کار رفته است علاوه بر تکنولوژی ساخت جدیدتر سرعت ان 20 درصد افزایش یافته است.







دوربینی که سامسونگ در گلکسی اس 6 استفاده کرده است یک سنسور 16 مگاپیکسلی است ،دوربین جلو نیز که بسیار مناسب عکس برداری سلفی است 5 مگاپیکسل میباشد .





سامسونگ در کنار قابل تعویض نبودن باتری از سیستم شارژ بیسیم در گلکسی اس 6 استفاده کرده است با استفاده از این قابلیت میتوانید به راحتی دستگاه خود را شارژ نمایید .سامسونگ گلکسی اس6 صفحه نمایشی مشابه نسل پیشین خود یعنی اس5 دارد با این تفاوت که در همان سایز تعداد پیکسل های بیشتری را در خود جای داده است و رزلوشن آن نیز به QHD ارتقا یافته است .

 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
کنفرانس سامسونگ تمام شد اما در این بین یک سری جزئیات خاصی مانده است که به طور کامل به ان پرداخته نشده است ،در ادامه به توضیحاتی تکمیلی پیرامون این نکات میپردازیم.





همانطور که در اخبار پیشین نیز اعلام کردیم سامسونگ در این نسخه تغییراتی در زمینه رابط کاربری و متریال به کار رفته در ساخت ایجاد کرد همچنین درگاه میکرو اس دی را حذف و حافظه داخلی را به 32،64 و128 ارتقا داد .





سامسونگ در این کنفرانس نسل دوم هدست واقعیت مجازی خود را به نام GearVr2 معرفی کرد که نسبت به نسخه پیشین کیفیت آن 11 درصد بهبود یافته است در کنار این هدست واقعیت مجازی سامسونگ سیستم پرداخت اختصاصی خود را که با 90 درصد بانک های آمریکا همخوانی دارد معرفی کرد سامسونگ نام این سیستم خود را Samsung Pay گزاشته است که با NFC نیز کاملا سازگاری دارد.


در کنفرانس سامسونگ به کیفیت دوربین خود اشاره کرد ،دوربین به کار رفته در پشت این گوشی یک سنسور 16 مگاپیکسلی است بر اساس گفته های سامسونگ دوربین این تلفن بسیار با کیفیت تر از دوربین آیفون 6 پلاس است .


صفحه نمایش QHD ای که سامسونگ در این تلفن استفاده کرده است ابعادی 5.1 اینچی دارد که 577 PPi تراکم پیکسلی دارد.


در پایین میتوانید تصاویری با کیفیت از این تلفن را مشاهده کنید.


















منبع: بروزرسانی
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر