ساعت هوشمند جديد کوالکام با نام a1 معرفي شد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
Qualcomm-a1-smartwatch.jpg
اغلب کمپانی‌های مطرح حوزه فناوری نسبت به طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی اقدام کرده‌اند و همانطور که پیش‌تر در گجت نيوز خواندید کوالکام، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پردازنده موبایل در دنیا نیز نسبت به توسعه فناوری‌های مختلف مرتبط با ساعت هوشمند اقدام کرده بود و حالا به نظر می‌رسد محصول نهایی این شرکت آماده عرضه شده است.​
والکام ساعت هوشمند خود را Appscomm Fashioncomm A1 نام گذاری کرده است. این ساعت مجهز به صفحه نمایش خاص Mirasol است که توسط خود این کمپانی توسعه داده شده و دارای مصرف بسیار بهینه‌ای است. این صفحه نمایش اولین بار در نمونه اولیه از یک ساعت هوشمند به نام Toq به نمایش درآمد.

صفحه نمایش 1.55 اینچی ساعت هوشمند A1 کوالکام از پنل MEMS بهره می‌برد. صفحه نمایش میراسول علاوه بر تراکم بسیار بالای پیکسل‌ها دارای مصرف انرژی بسیار پایینی است.
نمونه اولیه ساعت هوشمند Toq طول عمر باتری 3 تا 5 روزه را ارائه می‌کرد که نسبت به ساعت‌های هوشمند فعلی بازار، وضعیت به مراتب بهتری داشت. اما حالا کوالکام با بکار گیری یک باتری 450 میلی آمپرساعتی و فناوری Mirasol توانسته طول عمر باتری را تا 190 ساعت در حالت استندبای افزایش دهد.

ساعت هوشمند A1 از تراشه کنترلر GSM پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب قادر به دریافت یا ارسال مکالمه تلفنی یا پیامک بدون نیاز به تلفن است. این ساعت مچی همچون ساعت Galaxy Gear سامسونگ دارای یک دوربین کوچک داخلی برای تصویر برداری است.

ساعت هوشمند A1 کوالکام با قیمت حدود 213 دلار برای کاربران چینی عرضه شده است.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: بچه کرد و Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر