ویژه جام جهانی 2014 ساحل‌عاج ۲-۱ ژاپن / نماینده آسیا دو دقیقه‌ای از عرش به فرش آمد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - نماینده آفریقای جنوبی موفق شد شکست را با پیروزی عوض کند و در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برابر ژاپن به برتری برسد. به گزارش بیست چهارده، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در روز سوم نیز پیگیری شد و در آخرین دیدار این روز ساحل عاج با نتیجه دو بر یک از سد ژاپن گذشت تا شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

دیدار تیم‌های ساحل‌عاج و ژاپن بامداد امروز (یکشنبه) و از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد که در نیمه اول و با تک گل دقیقه ۱۶ هوندا به سود ژاپن خاتمه یافته بود اما نیمه دوم این دیدار شرایط کاملاً متفاوتی داشت.

در نیمه دوم ساحل‌عاجی‌ها دو بار توسط ویلفرد ۶۴ و ژروینهو ۶۶ موفق شدند دروزاه سامورایی‌ها را باز کنند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک خاتمه یابد.

دیگر دیدار این گروه شب گذشته بین تیم‌های کلمبیا و یونان برگزار شد که با نتیجه ۳ بر صفر به سود کلمبیا خاتمه یافت. اکنون کلمبیا و ساحل‌عاج در این گروه ۳ امتیازی هستند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: asalak

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر