ویژه جام جهانی 2014 سابه يا: بازيکنان ايران فيزيکي و باروحيه هستند

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها
سابه يا: بازيکنان ايران فيزيکي و باروحيه هستند

سابه‌يا در نشست خبري پيش از بازي با ايران گفت: ايران تيم سختي است چون بازيکنانش فيزيکي هستند و از نظر روحي نيز شرايط خوبي دارند. زمان بازي هم مناسب نيست چون هوا آفتابي است.
به گزارش فارس، وي ادامه داد: فردا مي‌خواهيم ببريم و همچنين بازي بهتري نسبت به بازي اول انجام دهيم ادامه دارد.
سابه‌يا ادامه داد: مي‌خواهيم پيشرفت خودمان را نشان دهيم. مي‌خواهيم ببريم و هم مي خواهيم خوب بازي کنيم.
سرمربي آرژانتين در مورد اينکه چرا بعد از بازي اول ارژانتين مقابل بوسني، مسي زياد از بازي راضي نبود، گفت: چون مسي دنبال تيمي بود که مي‌خواست تهاجمي‌ تر از بوسني باشد و بهتر بازي کند.
سابه‌يا در مورد اينکه فردا تيمش با چه سيستمي بازي مي کند، گفت: فردا مي‌خواهيم با سيستم چهار سه سه بازي کنيم. دنبال بازي هجومي‌تري نسبت به بازي اول در گروه هستيم و مي خواهيم با بازي هجومي صعود کنيم.
سرمربي آرژانتين در پاسخ به اين سوال که نظرتان در مورد حذف اسپانيا چيست، گفت: من سورپرايز نشدم چون در گروه سختي قرار داشت و بازي در اين گروه دشوار بود. شيلي تيم بسيار خوبي است هر تيم که بخواهد مقابل آنها بازي کند کار سختي خواهد داشت آنها تيم با انگيزه‌اي هستند.
وي در مورد اينکه اگر ايران بتواند در بازي فردا پيروز شود، چه مي‌شود، گفت: اين قابل پيش بيني است چون هر دو تيم شانس پيروزي دارند. فوتبال است و در نود دقيقه هر اتفاقي ممکن است رخ دهد.
سرمربي آرژانتين در مورد اينکه مسي گفته با تاکتيک شما مشکل دارد، گفت: مي‌دانم او که سيستم چهار سه سه را دوست دارد و اين را مي دانم.
وي در مورد اينکه ايران در سطح پايين تري از فوتبال آرژانتين قرار دارد و نظرتان در مورد اين تيم چيست، گفت: ما کاري به اين مسايل نبايد داشته باشيم. بايد با تمرکز بازي کنيم. تمرکزمان بايد روي بازي باشد.
سرمربي آرژانتين با اشاره به روش بازي تيمش گفت: تا کنون با مسي در مورد روش بازي صحبت نکرده‌ام. البته تيم ملي آرژانتين تيمي است که ارزش و احترام مقابل به حريفا مي گذارد و به ايران همين احترام را خواهيم گذاشت.
وي در پاسخ به اين سوال که براي فردا کدام تاکتيک را انتخاب مي کنيد؟ همان ترکيب و سيستم مقابل بوسني يا ترکيب جديد؟ گفت: ما سيستم بازي را تغيير خواهيم داد چون که آن سيستم براي ما کارايي نداشت و بازيکنان با سيستم سه پنج دو نتوانستند بازي خوبي انجام دهند.
سرمربي تيم آرژانتين در پاسخ به اين سوال که جو ورزشگاه چطور خواهد بود. شما با تيم باشگاهي اينجا قهرمان شديد در سال 2008 و براي شما بازي در اين ورزشگاه خوب است، گفت: بله براي من خوب است تيم هم احساس آرامش بيشتري در اين ورزشگاه مي‌کند.
سابه‌يا در مورد اينکه آيا بين بازيکنان شما و کادر فني اختلاف و مشکلي وجود دارد، گفت: خير ارتباط خوبي بين بازيکنان ما هست. همه راحت در مورد يکديگر حرف مي‌زنند و به دنبال راه حل هستند تا به تيم ملي آرژانتين کمک کنند.
وي ادامه داد: رسانه‌هاي ما رفتار خوبي با من نداشته‌اند و با من رفتار خوبي ندارند چون بازي اول مقابل بوسني خوب بازي نکرديم و من هم نمي‌ خواهم وارد مبارزه با آنها شوم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر