زیباترین چهره های اسکار 2014 چه کسانی بودند؟

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
می خواهیم لیستی از افرادی که زیباترین چهره های اسکار 2014 از نظر ما بودند را به شما معرفی کنیم. بگویید که با نظر ما موافقید یا نه؟ و ستاره مورد علاقه شما چه کسی است؟
باید اعتراف کنیم که در مراسم اسکار محو تماشای بعضی از چهره ها شدیم،آیا کسی پیدا می شد که آرایش کردن را فراموش کرده باشد؟مسلما نه اما فقط تعداد انگشت شماری از ستاره ها بودند که به ما یادآور شدند چرا این شب ، برترین شب سال است .

انتخاب آرایشی که زیبا باشد و به صورت شما بیاید کار زیاد سختی هم نیست ، بهترین توصیه ما این است : آرایش ملایم و طبیعی

لیست منتخب ما اینها هستند :

لوپیتا نیونگ او
دختری که هیچ اشتباهی از نظر آرایش نداشته : موهای بسته با یک تل سر که او را جوان و شاداب نشان می دهد. نظر شما درباره او چیست ؟ او روی فرش قرمز با اعتماد بنفس راه می رود و همه به همین دلیل او را دوست دارند.
best-beauty-oscar-1.jpg

کیت بلانشت
من فکر می کنم همه با من موافقید که او در زندگی واقعی هم مثل موجودات خیالی است . چه کسی می تواند همیشه اینقدر غیر واقعی بنظر بیاید؟ ویژگی هایی که همه ما آرزوی داشتن آنها را داریم: اندام عالی، پوست درخشنده ، گونه های صورتی و آن موهای هالیوودی قدیمی که هر چهره ای را به طور اغراق آمیزی جهانی می کند.


best-beauty-oscar-2.jpg
آنجلینا جولی
همان آنجلینای کلاسیک اما واقعا کارش درست است. خط چشم بلند ، که ماهرانه دور چشم کشیده تا بدون نیاز به سایه ، کماکان چشمها را پرقدرت نشان دهد و لب های براق . این یک آرایش زیبا و کامل است که برای فرش قرمز مناسب است.

best-beauty-oscar-3.jpg


امی آدامز
وقتی که یک لباس زیبا انتخاب می کنید ، انتخاب یک آرایش تک رنگ بسیار هوشمندانه است. لب ، چشم و گونه برنزی ( نیازی به اشاره کردن به موها نیست ) باعث می شود که لباس شما در کانون توجهات باشد.

best-beauty-oscar-4.jpg

کری واشنگتن
در دریایی از آرایش و گریم و موهای کوتاه، کری با لب های بزرگ پر رنگ و موهای طبیعی فوق العاده به نظر می رسید. او کارش را خوب بلد است با آن لب های تیره بسیار جذاب به نظر می رسد و البته جلف نیست.


best-beauty-oscar-5.jpg
اولیویا وایلد
چهره ای درخشان و باردار، چشم های گربه ای دهه شصتی اولیویا با حالتی خجالتی و بدون شیطنت است. سعی کنید حالت صورت او را با آرایش چشم اغراق آمیز کنید خط چشم کشیده و بلند برای چشم های درشت حالتی زنانه ایجاد می کند.


best-beauty-oscar-6.jpg
کریسی تیگان
یک مدل موی هیجان انگیز برای یک دختر هیجان انگیز . کریسی با انتخاب یک مدل موی فوق العاده بهترین کار را انجام داد. موهای پرپشت ، کمی مواج و رنگی ملایم. علت درخشش او مصرف روغن بدن و رژ گونه و برجستگی استخوان گونه و استخوان ترقوه اوست.


best-beauty-oscar-7.jpg

شارلیز ترون
تعداد کمی موبلوند در فرش قرمز دیده می شدند اما شارلیز از همه درخشان تر بود . ( جای تعجبی هم نیست ) اگر گردن کشیده بلندی دارید، موهای کوتاه حتی در موقعیت های تفننی هم برای شما بسیار مناسب است .

best-beauty-oscar-8.jpg
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر