زیباترین امکانی که در تور آنتالیا خواهیم دید..

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
زیباترین امکانی که در تور آنتالیا خواهیم دید...
در این مقاله قصد دارم دو تا از زیبا ترین مکان های گردشگری که در تور آنتالیا می توانید به آن ها بروید را معرفی کنم. من به شما پیشنهاد می کنم در صورتی که تور ترکیه یا تور استانبول را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اید ، آنتالیا شهر زیبایی ها را از دست ندهید.
ماناوگات

رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریا ی مدیترانه را در بر خواهد داشت . زمان تاسیس ماناوگات به طور دقیق روشن نیست ، اما
200-150 سال قبل از میلاد تخمین زده می شود . چنانچه از مدارک فهمیده می شود ، حمل بار و انسان از روزگاران اولیه تا سالهای اخیر بر روی رودخانه ماناوگات انجام شده است. ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی . اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی ، خیسانده شده در شراب سفید لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید(Şıhlar) . از آنجا یک پباده روی ساده یک ساعته به سایت باستانی سلوکیا می رسید.

LG_1391854232_6ed1ee09f942ef124ee1a734437fc0d0.jpg





دره عمیق پلدار(کورپولو کانیون)
در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل(Taşagil) و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی رد شده و از میان جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا می رسید. شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی لذیذی لرائه می کنند.

پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم (Büğrüm)بر روی رودخانه کوجادره (Kocadere) ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول (Dedegöl) با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.

LG_1391855068_b876931a1c711a602ceee46dda3c2412.jpg

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر