رونمایی و عرضه مقرون به صرفه ترین گوشی full hd توسط tp-link

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر



تی پی لینک یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم در دنیا، که چندی پیش با معرفی 3 مدل از تلفن های هوشمند خود از سریNeffos ورود خود را به بازار تلفن همراه اعلام کرده بود، حالا تصمیم دارد تا این محصولات را در ایران به صورت آنلاین رونمایی و عرضه کند.


از مشخصات بارز نخستین تلفن های هوشمند TP-LINK می­توان به سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند اشاره کرد و البته توانمندی های این کمپانی در زمینه ارتباطات و شبکه نیز در این مدل از گوشی های هوشمندش به رخ کشیده می شود.


اما نکته مهم در عرضه تلفن های هوشمند TP-LINKاین است که این کمپانی قصد دارد در کنار این محصولات ، مجموعه ای کامل از کالاهای کاربردی را به خریداران ایرانی هدیه دهد





Neffos C5 MAX که به نوعی از آن می توان به عنوان پرچمدار خانواده نفوس یاد کرد قرار است به همراه یک دستگاه پاوربانک تی پی لینکmAh 10400، یک عدد سیمکارت رایتل به همراه 5 گیگابایت اینترنت رایگان، یک عدد قاب محافظ رایگان و همچنین یک بسته آنتی ویروس کسپرسکی مجموعا" به ارزش 350 هزار تومان عرضه شود. به این ترتیب 200 نفر اولی که این مدل گوشی نفوس را خریداری کنند، محصول خود را به همراه این جوایز دریافت خواهند کرد که معادل 46% ارزش این محصول 600 هزار تومانی ( که در فروش اولیه با قیمت ویژه 550 هزار تومان ارائه می شود) می باشد.


گفتنی است این تلفن هوشمند 147 گرمی مجهز به پردازنده 8 هسته ای MediaTek MT6753 قدرتمند به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با حافظه میکرو SD است.


صفحه نمایشMAX Neffos C5 ، 5.5 اینچ و فول اچ دی است. دوربین اصلی این پرچمدار تی پی لینک 13مگاپیکسلی با دیافراگم بازf/2.0 است که این امکان را می­دهد تا در محیط های کم نور هم بتوان تصاویری درخشان به ثبت رساند و دوربین سلفی آن هم تصاویری با وضوح 5 مگاپیکسل برای شما به ثبت می رساند. این هوشمند جدید دو اسلات سیمکارت دارد که هر دو اسلات از نسل 4 یا همان 4G/LTE پشتیبانی می کنند. به این ترتیب MAX Neffos C5 خیال کاربر را از اتصال به اینترنت موبایل در هر شرایط و با هر اپراتوری آسوده می کند.


سری Neffos زیبایی و سادگی را با طراحی صنعتی خاص خود به نمایش می گذارد. این محصول تاکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به کار رفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی شکل و تخت آن به ارمغان می­آورد.


گفتنی است این محصول در ایران با حدود قیمت 550 هزار تومان به فروش می رسد.


در باره تی پی لینک


تی پی لینک رتبه نخست دنیا در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی سیم (WLAN) را در دست دارد.


این شرکت به عنوان ارائه دهنده پیشرفته ترین محصولات برای دسترسی به اینترنت، شبکه، رفع نیاز های شبکه و اینترنت مشتریان ،کار و سرگرمی با کیفیت بالای خدمات شناخته می شود. فروش تی پی لینک در سال 2014 بالغ بر 2 میلیارد دلار بوده است.


درباره نفوس


Neffos تلفنی هوشمند تولید شده توسط شرکت تی پی لینک می باشد که نام آن از زبان یونانی به معنای ابر، بر گرفته شده است. نفوس تمرکز خود را بر ساخت یک زندگی از هر نظر هوشمندانه و کارایی آسان قرار داده و همواره به توسعه محصولات و به روز نگه داشتن آنها می اندیشد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر