Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر



شب گدشته شرکت اپل در جریان کنفرانسی که در سالن بیل گراهام سانفرانسیسکو برگزار کرد رسما به تمامی شایعات پیرامون تلفن های هوشمند جدیدش پایان داد و این تلفن هارا با ویژگی هایی جذاب رونمایی کرد.


آیفون های جدید همانطور که انتظارش را داشتیم با نام های 6S و 6S پلاس رونمایی شدند،از لحاظ سخت افزاری این گوشی ها بسیار بهبود یافته اند و در صفحه نمایش آن از تکنولوژی تاچ سه بعدی استفاده شده است اما از نظر ظاهری این دو تلفن کاملا ابعادی مشابهه با آیفون های سال قبل دارند


این تلفن های جدید امسال با رنگ بندی جدیدی معرفی شدند ،امسال این تلفن ها علاوه بر داشتن رنگ های طلایی ،نقره ای ،خاکستری رنگ رز گلد را در کنار خود خواهند داشت بر اساس ادعای اپل پردازنده‌ی A9 در آیفون‌های جدید 70 درصد سریع‌تر بوده و 90 درصد قدرت گرافیکی آن‌ها نسبت به نسل قدیمیافزایش یافته است.



سنسور آیفون‌های جدید 12 مگا پیکسلی بوده و به قابلیت‌های جدید از جمله Emergency Selfie مجهز شده است. در دوربین آیفون‌های جدید اتوفوکوس دقت بیشتری دارد و عکس‌هایی با رنگ قدرتمند و دقت بالا ثبت می‌کند. به واسطه‌ی دوربین جدید می‌توان ویدئوهای 4k ضبط کرد. لنز دوربین سلفی هم به 5مگا پیکسل ارتقا یافته است.



همچنین علاوه بر موارد بالا باید اعلام کنیم که دیگر در آیفون های جدید شاهد خم شدن دستگاه نخواهید بود ،این تلفن جدید از آلیاژ آلمینیوم 7000 استفاده کرده است که بسیار مقاوم هستند،قیمت دستگاه هم باقرار دادی 2 ساله با ظرفیت 16 گیگابایت از 199 دلار آغاز میشود (ظرفیت ها مشابه آیفون 6) .



منبع: بروزرسانی
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر