روحانی بهتر است مراقب حرف زدن خود باشد

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0

یك عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از رییس جمهور خواسته مراقب حرف زدن خود باشد چرا که برخی سخنان وی برای دولت و جوانان مخاطب مناسب نیست.
یك عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از رییس جمهور خواسته مراقب حرف زدن خود باشد چرا که برخی سخنان وی برای دولت و جوانان مخاطب مناسب نیست.

به گزارش پایگاه خبری «پویش»، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: جایگاه رئیس‌جمهور بسیار رفیع است و اگر ایشان با توجه به جایگاهشان در ارائه مطالبشان بیشتر دقت و رعایت کنند به مراتب خیلی اثرگذارتر خواهند بود. در جایگاه ایشان نیست مطالبی را به عنوان مثال اینکه اقلیتی اینچنین می‌خواهند یا اینکه این وزیر ادامه دهنده راه وزرای پیشنهادی است که از مجلس رأی نیاورده با دولت تدبیر و امید و شعارهایش همخوانی ندارد.


کوثری بیان داشت: طرح این مطالب بی‌تدبیری است لذا اگر ایشان این مسائل را رعایت کنند و در جمع‌هایی که جوانترها هستند چون آنها مسئولین را الگو قرار می‌دهند و این مسائل در این فضاها هم برای دولت هم برای ایشان و هم برای جوانانی که سخنان ایشان را گوش می‌دهند مناسب نیست.

وی که با نسیم گفتگو می کرد، ادامه داد: کسی که می‌خواهد بر دستگاه اجرایی کشور تکیه کند باید پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشد. چون شخص دیگری مسئولیت ندارد. اینکه رئیس‌جمهور می‌گوید که دولت نقد را می‌پذیرد باید در عمل هم این مسئله را قبول داشته باشد.

کوثری با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور اظهار داشت: در همین چند روزه بحث نان که تصمیم گرفتند قیمت افزایش یابد ولی بدون هماهنگی با مردم این اتفاق افتاد. باید بیایند و دلائل این مسائل را به مردم بگویند و مردم هم گوش می‌کنند و عمل می‌کنند. چند روز پیش که در اتوبان قم رفتیم تا اصفهان و برگشتیم و دیروز که رفتیم قم دیدیم عوارضی که چهار روز پیش 300 تومان بود دیروز شده 500 تومان.

وی با اشاره به سخنان اخیر دولت در پایین آوردن تورم عنوان کرد: این مسائل اینکه ایشان مطرح می‌کنند که این دولت تورم را آورده پایین اما در عمل چنین چیزی دیده نمی‌شود. ایشان که این مسائل را مطرح می‌کنند باید بیایند و توضیح دهند که چه چیزی باعث پایین آمدن تورم شده اما در عمل نه تنها تورم پایین نیامده بلکه بالاتر هم رفته است
روحانی بهتر است مراقب حرف زدن خود باشد
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر