روایت داریم که تو ماه رمضان...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میبینم که مومن شدی دنبال روایت میگردی؟
تا دیروز دنبال +18 میگشتی...
خدا رو شکر هدایت شدی به صراط مستقیم!
بیا اینجا میخوایم دور هم تسبیح بزنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میبینم که مومن شدی دنبال روایت میگردی؟
تا دیروز دنبال +18 میگشتی...
خدا رو شکر هدایت شدی به صراط مستقیم!
بیا اینجا میخوایم دور هم تسبیح بزنیم