رهبر معظم انقلاب در جمع تبریزی ها: "شیطان سیزه ال تاپماز"فایل صوتی

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
نصرنیوز: هزاران نفر از اقشار مختلف مردم تبریز و شهرهای مختلف آذربایجان شرقی صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.


برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید
87515645%20%2815%29.jpg






به گزارش نصرنیوز به نقل از ایرنا ، رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: باید کار جدی انجام بگیرد. ما می توانیم علیه تحریم ایستادگی کنیم و هدف های دشمنان را ناکام بگذاریم.

ایشان فرمودند: اگر نکنیم دشمن برای برنامه هسته ای ما شرط می گذارد و تحریم می کند.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: اگر بنا بر تحریم باشد در آینده ملت ایران آنها را تحریم می کند. بیشترین مجموع نفت و گاز دنیا برای ایران است ، گازی که دنیا و اروپا به آن احتیاج دارد. ایران می تواند آنها را تحریم کند، اگر لازم باشد.

ایشان فرمودند : دشمن از حربه تحریم دارد حداکثر استفاده را می کند . هدفشان این است که حرکت مردم را متوقف کنند. بنده عقیده ام این است اگر مساله هسته ای همانطور که آنها دیکته می کنند هم پیش برود باز هم تحریم ها برداشته نخواهد شد؛ چون با اصل انقلاب مخالفند.
خبر در حال تکمیل است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر