رقابت ساده کمدین های خندوانه به یک جنگ سیاسی تبدیل شد / سرور رای گیری دچار اشکال شد / ژوله دوباره پیش افتاد

saharrahin

New member
2015-03-30
32
10
0
رقابت ساده کمدین های خندوانه به یک جنگ سیاسی تبدیل شد / سرور رای گیری دچار اشکال شد / ژوله دوباره پیش افتاد

سی و یک نما- در شرایطی که آخرین نتایج رای گیری رقابت فینال زودهنگام خندوانه با امیرمهدی ژوله و امین حیایی در حال برگزاری بود، این فینال با فاصله ای بسیار کم به سود حیایی پیش می رفت که سرور رای گیری دچار اشکال شد!
به گزارش سی و یک نما، ساعتی پیش آخرین نتیجه رای گیری حکایت از آن داشت که حیایی بار دیگر از ژوله جلو افتاده و تنها 150 رای از او بیشتر دارد. اما طی یکی دو ساعت اخیر ، امکان مشاهده نتیجه یا رای گیری وجود ندارد و اروری با این عنوان «Error performing request Unknown » مشاهده می شود. به نظر می آید این ارور ، یا به دلیل اشکال در سرور رای گیری است یا آنکه افزایش یک رقابت ساده تلویزیونی به درگیری و جنگ سیاسی، توسط مسئولان، بسته شده است. این نزاع سیاسی به حدی سنگین و مملو از توهین های عجیب و غریب هواخواهان هر دو جریان سیاسی بود که به بخث نخست شبکه های اجتماعی و موبایلی تبدیل شده است! مشکل قطعی سرور رای گیری خندوانه رفع شد. در حال حاضر، مشکل رای دهی به خنداننده های برتر رفع شده، اما همچنان این پروسه با مشکلاتی روبرو است. براساس اخرین نتایج، ژوله با کسب 1223081 رای از امین حیایی که 1222248 رای بدست آورده، پیشی گرفته است.


برای اطلاع از تازه ترین خبرها درباره ، ، و به سی و یک نما مراجعه کنید
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر