راهکار های افزایش فروش اینترنتی در سایت های فروشگاهی

amirrezawd

New member
2016-02-27
7
3
0
راهکار های افزایش فروش اینترنتی در سایت های فروشگاهی: با وجود افزایش تعداد سایت هایی که در زمینه فروش محصولات مختلف فعالیت دارند، شاهد هستیم کاربران ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت حضوری انجام داده و از خرید اینترنتی از برخی سایت ها پرهیز نمایند. در واقع شرایط به گونه ای است که فقط سایت هایی که چند سال از فعالیت آن ها گذشته و نامشان بر سر زبان ها افتاده، فروش خوبی دارند و بقیه سایت ها از این ویژگی بی نصیب اند. این عامل ممکن است صاحبین مشاغل را از فروشگاهی دلسرد کند. ما برای جلوگیری از بروز همچین اتفاقی و همچنین برای افزایش فروش اینترنتی در سایت های شما پیشنهاد هایی داریم که با بیان آن ها سعی می کنیم شما را در مسیر بهبود تجارت یاری نماییم.

طراحی زیبای قالب با جذب مشتری موجب افزایش فروش اینترنتی می شود
قالب سایت باید به گونه ای باشد که مشتری را ترغیب به ماندن و بازدید از نقاط مختلف سایت نماید. طراحی قالب سایت باید از جانب بصری بسیار زیبا و شکیل و مرتبط با محصولات قابل فروش سایت بوده باشد. استفاده از عکس های زیبا و با کیفیت می توانید همچین اتفاقی را رقم بزند. اما باید توجه داشت که حجم عکس ها نباید در سرعت load سایت تأثیری بگذارد. به عبارت دیگر عکس هایی که در طراحی قالب مورد استفاده قرار می گیرند باید با کیفیت بالا و حجم پایین باشند. با توجه به تاثیر مثبت استفاده از
، نمی شود از قرار دادن تصاویر چشم پوشی کرد. پس باید اصول بهینه سازی در طراحی قالب پیاده شده باشد تا مشتری را هم از جانب ظاهری و هم از جانب سرعت بارگزاری راضی نگه دارد. آمار نشان داده 57 درصد کاربران اینترنتی سایت هایی را که بیش از 3 ثانیه لود آن ها طول می کشد، می بندند و از بازدید آن ها صرفنظر می کنند. این آمار نشان دهنده اهمیت سرعت سایت در بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان و همچنین افزایش فروش اینترنتی سایت های فروشگاهی است.

ترغیب بازدید کنندگان به بازدید مجدد از سایت شما
به طور معمول، کاربران اینترنتی پس از آن که اعتماد کاملی نسبت به سایت پیدا کنند نسبت به خرید اینترنتی از آن سایت اقدام می کنند. این اعتماد چیزی نیست که با تعداد دفعات بازدید کم بدست آید. اگر قصد جلب اعتماد مشتری را دارید باید سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که کاربر دلیلی برای بازدید دوباره از سایت شما داشته باشد. به طور مثال می توانید با به روز رسانی روزانه مطالب سایت علاقه بازدید کنندگان سایت خود را به مطالعه مطالبتان بدست آورید.

معرفی کامل فروشگاه و شیوه کسب و کار
بازدید کنندگان قبل از خرید از سایت شما حق دارند با فروشگاه شما و همچنین کسب و کارتان آشنا شوند. بنابراین برای افزایش فروش اینترنتی ابتدا باید خود و فروشگاه خود را در صفحه ای مجزا به طور کامل معرفی نمایید و از تجارت و کسب و کارتان برای بازدید کنندگان پرده بردارید. بالطبع شناخت کاربران سایت موجب افزایش فروش اینترنتی شما خواهد شد.

توضیح کامل درباره روند انجام معامله
برای افزایش فروش اینترنتی باید به کاربر اطمینان خاطر بدهید که انجام این معامله به بهترین و امن ترین شکل ممکن انجام می گیرد. به طور مثال از شیوه خرید و راه های مختلف پرداخت برایشان توضیح دهید و همچنین نحوه ارسال کالا را در شرایط مختلف مشخص نمایید.

امکان پرداخت به روش های مختلف احتمال افزایش فروش اینترنتی را بالا می برد
برقراری امکان تسویه صورت حساب به روش های مختلف می تواند موجب افزایش فروش اینترنتی شود. فرض کنید کاربری که قصد خرید از سایت شما را دارد، روش پرداخت صورت حساب از طریق درگاه های اینترنتی را ایمن ندانسته و به فکر انتخاب روشی دیگری باشد. شما با قرار دادن روش های دیگر پیش روی مشتری می توانید اعتبار خود را نزد ایشان بالا ببرید. به طور مثال امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا روشی مطمئن بوده که اطمینان کاربران و خریداران را بهمراه خواهد داشت.

افزایش فروش اینترنتی با انتخاب متن تبلیغاتی مناسب
در صفحه مربوط به معرفی هر محصول سعی کنید متن مناسبی را برای تبلیغ محصول و کاربرد های آن ارائه دهید. قرار دادن نظرات مشتریان نیز می تواند خود تبلیغی برای محصول باشد. بی تردید افرادی که قصد خرید دارند، قبل از خرید خود نظرات دیگران را در مورد محصول جویا می شوند که نظرات مثبت تأثیرات بسیار مثبتی دارد.

مشتریان خود را بشناسید و مطابق میل آن ها سایت خود را پیش ببرید
فرض کنید شما قصد فروش محصولات الکترونیکی مانند موبایل را دارید. مشتریان شما اغلب به دنبال مطالبی در مورد اخبار دنیای تکنولوژی هستند. اگر مطالب شما خارج از این چارچوب باشند ممکن است به مذاق آن ها خوش نیامده و کاهش آمار بازدید را در پی داشته باشد. بنابراین برای افزایش فروش اینترنتی باید سایت را مطابق نیاز مشتریان هدف خود توسعه دهید.

ترغیب بازدید کنندگان به خرید فوری
یکی از روش های تأثیر گذار در افزایش فروش اینترنتی ترغیب بازدید کنندگان سایت به خرید محصولات در اسرع وقت است. برای مثال محصول را برای مدت کوتاهی در پیشنهاد ویژه قرار دهید و با بیان اینکه تا مدت زمان اندکی فرصت دارید این محصول را با این قیمت بخرید، آن ها را مجاب کنید هرچه سریع تر این محصول را خریداری نمایند.

قیمت های محصولات را بالا نبرید!
یکی از اشکالاتی که عموماً در سایت های فروشگاهی دیده می شود فروش محصولات بالا تر از قیمت بازار است. مسلماً در صورتی که بازدید کنندگان با قیمت های بازار آشنا باشند با مشاهده اولین تناقض و گرانی، دید منفی به سایت شما پیدا کرده و سعی می کنند محصولات را از طریق دیگر خریداری نمایند. اگر قصد افزایش فروش اینترنتی دارید باید قیمت های خود را در حد قیمت های بازار نگه دارید تا مشتریان خرید اینترنتی را به مراجعه به بازار ترجیح دهند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر