راز دکمه mrc در ماشين حساب ها چيست؟

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها
راز دکمه mrc در ماشين حساب ها چيست؟
تمامي ماشين حساب هاي دنيا از سيستم انتقادات و پيشنهادات بهره مند هستند و اين نظرات و انتقادات به وسیله ی پردازنده ای به نام Gprs (که مخفف نام سازنده ی ان. یعنی اقای gang peirsi roso staminophen است) ،به صورت مستقیم به کارخانه ی سازنده ی ماشین حساب ارسال میشود،،،اما با نهایت تاسف مخترع این سیستم خلاقانه در سپتامبر 1986 درست در لحظه ای که در خیابان شانزلیزه فریاد یافتم ! یافتم ! را سر میداد ، زیر چرخ های یک مینی بوس له شد و جان به جان افرین تسلیم کرد،،( فيلم له شدن دلخراش gang را ميتوانيد در يوتيوب ببينيد)
.
روحش شاد!
.
و اما راز دکمه ها ،،،
دکمه MRC. : این دکمه به معنای مرسی میباشد و برای تشکر غیر مستقیم از سازنده است.
و اما دو دکمه ی m مثبت و m منفي : اين دو دكمه برای نظرات و انتقادات مثبت و منفي ميباشد که مستقیم از خريدار به شبکه شرکت اداری میرود و در صندوق انتقادات و پيشنهادات کارخانه ذخيره ميشود
پینوشت : لطفا به نشانه ي احترام هر كجا كه هستيد دكمه ي mrc ماشین حسابتان را برای قدردانی از این دانشمند (که در راه بشریت کشته شد) صمیمانه بفشارید.




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر