رئیس کادر پزشکی سابق باشگاه بارسلونا معتقد است مصدومیت ستاره آرژانتینی بارسلونا قابل اجتناب بوده است.

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
رئیس کادر پزشکی سابق باشگاه بارسلونا معتقد است مصدومیت ستاره آرژانتینی بارسلونا قابل اجتناب بوده است.به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس کادر پزشکی سابق باشگاه بارسلونا بر این باور است که لیونل مسی زمان کافی برای بهبودی مصدومیتش پیش از شروع فصل 14/2013 را سپری نکرده است.ستاره بارسلونا این هفته از ناحیه همسترینگ پای چپش دچار مصدومیتی شد که باعث می‌شود به مدت 6 تا 8 هفته از میادین دور باشد.
13920811000040_PhotoA.jpg
جوردی آردوول، رئیس کمیته پزشکی سابق باشگاه بارسلونا بر این باور است که مصدومیت فعلی مسی نتیجه مصدومیتی است که فصل گذشته دچارش شده و تا پایان بهبودی کامل آن صبر نکرده است.
وی اظهار داشت: وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، زمانی وجود دارد که مصدومیتش باقی می‌ماند و سپس مصدومیت به خوبی بهبود می‌یابد و وضعیت بازیکن به حالت طبیعی برمی‌گردد. باید ذهن را از درگیر بودن با این عضله به نحوی جدا کنید.رئیس کمیته پزشکی سابق باشگاه بارسلونا ادامه داد: افکار باید روی بازی کردن باشد و دوره‌ای هست که بازیکن در آن مدت نمی‌تواند این را از ذهنش بیرون کند.وی خاطرنشان کرد: در طول تعطیلات، پس از تعطیلات آخر فصل، لئو باید برنامه معین‌تری می‌داشت. احساسم این است که او هرگز کاملا خوب نشد و مصدومیت وی صفر نشد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر