ویژه جام جهانی 2014 دژاگه در کنار ستاره‌هاي جام‌جهاني‌2014 برزيل

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
پایگاه اینترنتی "ENTORNO INTELIGENTE" در گزارشی به بررسی ستاره‌های گروه F جام جهانی 2014 برزیل پرداخت. در گزارش این پایگاه اینترنتی آمده است: قطعا یکی از تقابل‌های جام جهانی 2014 برزیل لیونل مسی است که تلاش می‌کند عنوان "آقای گلی " جام جهانی 2014 برزیل را به نام خود ثبت کند. سایر تیم‌های این گروه سطح پایین‌تری نسبت به آرژانتین دارند، اما حضور بازیکنانی همچون ادین ژکو، اشکان دژاگه و یان اوبی میکل می‌تواند حساسیت‌های این گروه را بالا ببرد. اشکان دژاگه که فوتبال را از تیم‌های پایه آلمان آغاز کرد در سال 2012 برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شد و در همان دیدار نخست برابر قطر دو بار گلزنی کرد. دژاگه را بیشتر با شیوه فیزیکی‌اش می‌شناسیم. او در این فصل یکی از ستون‌های فولام در لیگ برتر بود اما گل‌های بازیکن ایرانی باعث نشد تا تیمش در لیگ برتر باقی بماند. توانایی دژاگه در پاس گل و حرکات نفوذی باعث شده است تا او به خطرناک ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی تبدیل شود. قطعا قدرت فیزیکی و سرعت این بازیکن می‌تواند کمک زیادی به ایران در جامجهانی 2014 برزیل کند.

یان اوبی میکل، ها‌فبک بازی‌ساز تیم ملی نیجریه معمولا بازیکنی است که فوتبال با ثباتی را به نمایش می‌گذارد، اما او در این فصل در تیم باشگاهی‌اش چلسی وضعیت خوبی نداشت. اوبی میکل که جام جهانی 2010 را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی پا از دست داد امیدوار است که بتواند عملکرد خوبی در جام جهانی 2014 برزیل با کشورش داشته باشد. ادین ژکو ، مهاجم سرزن بوسنی و هرزگوین که در این کشور به "الماس" معروف است امید اول بوسنی در اولین حضور این تیم در جام جهانی است. ژکو این فصل در منچسترسیتی رقابت سختی با مهاجمان بزرگی همچون نگردو، آگرو و یووتیچ داشت و توانست به مهاجم اول تیمش تبدیل شود. لیونل مسی بی‌شک نه تنها برترین بازیکن گروه F که می‌توان او را برترین بازیکن جام جهانی نیز نامید که انگیزه زیادی برای موفقیت در برزیل دارد. مسی در دو جام جهانی قبل تنها یک گل برای کشورش به ثمر رسانده و این بار امیدوار است که این آمار را ارتقا دهد.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر