Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


منتظر دو مدل متفاوت از ZenFone 3 ایسوس باشید
شرکت ایسوس سال گذشته مدل‌های مختلف از گوشی هوشمند ZenFone 2 را عرضه کرد و پیش‌بینی می‌شود که در سال 2016 هم روند مشابه برای گوشی جدید این شرکت دنبال شود. البته این بار گفته شده است که برای گوشی هوشمند ZenFone 3 مدل‌های محدودتری عرضه می‌شوند و منابع آگاه توضیح دادند که قرار است این مدل‌ها بین ماه‌های مه ‌و ژوئن ۲۰۱۶ به‌صورت رسمی معرفی شوند.



پیش از آنکه گوشی‌های مذکور وارد بازار شوند، توسط کارمندان ایسوس مورد آزمایش قرار می‌گیرند. منابع آگاه می‌گویند هم‌اکنون دو مدل از گوشی هوشمند ZenFone 3 در شرکت ایسوس آزمایش می‌شود و مرکز استانداردسازی GFXBench هم آنها را در اختیار گرفته است.



مدل اول Z010D نام دارد که برای آن نمایشگر 9/ 5 اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات این محصول می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده Snapdragon 615، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 0/ 6 اشاره کرد. مدل دیگر این محصول Z012D نام دارد که شامل نمایشگر 5/ 5 اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می‌شود. این گوشی هوشمند نیز پردازنده Snapdragon 650، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 0/ 6 را در خود جا داده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر