دوره آیلتس - یادگیری موضوعی لغات

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
دوره آیلتس - یادگیری موضوعی لغات: در این قسمت از ( ) قصد داریم یکی دیگر از روش ها برای کسب مهارت در واژگان را معرفی کنیم. شما در یا ( ) ممکن است با لغات مختلفی که در موضوعات متفاوت معانی متفاوت دارند برخورد کنید. راه درست، یادگیری موضوعی است. برای مثال، کلمه ی Spring در دو تاپیک مختلف زیر دو معنی متفاوت دارد:




Topic: Nature


At this time of the year, the rivers and the springsare full of fresh water since the winter snows have thawed fully after the passage of the spring.


Topic: Mechanics


When you push the button, the door is opened and you can see a push-pull rod connected to a steel springewith a length of 10 cm.




هیچوقت چند معنی از یک واژه را به صورت همزمان یاد نگیرید (مثل کار اشتباهی که امثال کتاب 504 می کنند). فقط همان معنی ای را یاد بگیرید که مربوط به آن موضوع خاص یا تاپیک است. به این شکل ذهن شما می تواند اطلاعات را به درستی دسته بندی کند. تجربه نشان داده است کسانی که از امثال کتاب 504 استفاده می کنند، نمی توانند به درستی از اطلاعاتی که سعی کرده اند در حافظه شان ثبت کنند استفاده کنند. این نوع سپردن اطلاعات (یا حفظ کردن) همچنین بسیار فرار می باشد. آموزشگاه زبان اکسیر (مجموعه اکسیر آیلتس) به آموزش با استانداردهای بین المللی می پردازد؛ با ما همراه شوید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر