دنی آلوز : می خواهم در فینال جام جهانی مقابل مسی بازی کنم

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
انزلی – ایرنا- دنی آلوز بازیکن 31 ساله تیم برزیل مشتاق است که در فینال جام جهانی با لیونل مسی هم باشگاهی خود در بارسلونا روبرو شود اما تاکید می کند که تنها جایگاه ویژه در این نمایش نهایی برای تیم میزبان کافی نخواهد بود.


81174010-5712687.jpg
به گزارش ایرنا، سلکائو (تیم بزریل) تابستان امسال میزبان مسابقات جام جهانی خواهد بود و در صدد کسب ششمین عنوان قهرمانی خود است و بازیکن سابق سویل امیدوار است تیمش با این رقبای قدیمی و هم باشگاهی اش روبرو شود.

این هافبک راست گران قیمت به خبرنگاران گفت : رویای من دیدار تیم برزیل و آرژانتین در فینال است .

آلوز ، اضافه کرد : من با مسی صحبت کرده ام و این نه فقط آرزوی ما بلکه آرزوی آنها نیز هست . اما رویای من تنها رسیدن به فینال نیست بلکه پیروزی در آن هم هست.

وی از ارتباط با هم تیمی های برزیلی اش در تیم لوئیس فیلیپه اسکولاری خوشحال است و تصمیم دارد روی کسب عنوان قهرمانی کار کند.

وی تصریح کرد: بازی در کنار آنها یک امتیاز و یک افتخار بزرگ است واز آنجا که ما زمانی را با هم صرف کرده ایم می توانیم یک گروه دوستی بسازیم که به طور امیدوار کننده ای متفاوت است .

این بازیکن برزیلی خاطرنشان کرد : بازگشت اعتماد به نفس به تیم ملی مهم است و با توجه به اشتیاق شدید ما برای شروع مسابقات جام جهانی ، مطمئنم که شکست نخواهیم خورد.

دانیل آلوز داسیلوا ، معروف به دنی آلوز متولد 1983 در جوازیرو برزیل است . وی در پست دفاع راست هجومی، برای تیم فوتبال بارسلونا در رقابت های لالیگا، و همچنین تیم ملی فوتبال برزیل بازی می کند. قبل از پیوستن به تیم کاتالونیایی، آلوز به مدت شش سال در تیم سویا بازی می کرد و با دو عنوان قهرمانی در جام یوفا و یک قهرمانی در کوپا دل ری، دوران موفقیت آمیزی را در این تیم گذراند. او با مبلغ 29 میلیون یورو به علاوه مقدار شش میلیون یورو اضافی، به بارسلونا پیوست، تا به عنوان گران ترین هافبک راست تاریخ شناخته شود .

دنی آلوز اولین بازی خود با پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را در مسابقه ای دوستانه و غیررسمی مقابل تیم منتخب «الکویت» کویت در هفتم اکتبر سال 2006 انجام داد. سه روز بعد، او برای اولین بار به طور رسمی برای بازی دوستانه مقابل اکوادور به تیم ملی دعوت شد. او همچنین جزو نفرات تیم ملی برزیل در مسابقات کوپا آمریکا 2007 قرار داشت. او در چهار مسابقه در این رقابت ها بازی کرد، و نیز در فینال رقابت ها مقابل آرژانتین نیز به میدان رفت، جایی که موفق شد با یک گل و یک پاس گل نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر تیمش داشته باشد.

اگرچه آلوز به عنوان گران قیمت ترین مدافع تاریخ شناخته می شود، اما در تیم ملی هرگز نتوانسته جایی ثابت برای خود به دست آورد، و هم تیمی اش مایکون در صورت حضور، انتخاب اول پست دفاع راست است. در نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها در سال 2009 ، آلوز در بازی مقابل آفریقای جنوبی به عنوان یار ذخیره به میدان رفت و موفق شد در دقیقهٔ 88 گل برتری تیمش را از روی ضربه ای آزاد به ثمر برساند.

او در مصاحبه ای با روزنامه as بالا ترین افتخار خود را گل زدن به تیم ملی ایران میداند
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر