دلواپسان مصالح میلی دارند نه مصالح ملی

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,565
3,717
0

پایگاه خبری گذارنیوز

81219536-5793073-237x210.jpg

«محسن غرویان» استاد حوزه و دانشگاه گفت: دلواپسان بدلیل اینکه با آیت الله هاشمی رفسنجانی مشکل دارند، انتقادات خود را از طریق مخالفت با دولت روحانی نشان می دهند. این افراد عقده‌های باطنی دارند و می خواهند انتقام شکست در انتخابات را از رییس جمهوری بگیرند.

غرویان در خصوص دلواپسان که به هر بهانه ای علیه دولت تبلیغات می کنند، گفت: من فکر می کنم این انتقادات ادامه تفکر دولت قبلی است، یک تفکر افراطی که بخشی در نمایندگان مجلس و بخشی در درون حوزه و طلاب و نیز در میان برخی از روحانیون دیده می شود. دلواپسان به هر بهانه ای تلاش می کنند ضربه ای به این دولت منتخب وارد کنند و به نوعی جنگ تفکر و اندیشه است. دولت جدید دولت متمایل به رأی اکثریت است، اما انحصارطلبان و افراطیون هیچکس را جز خودشان قبول ندارند و به ظاهر هم اگر اظهاراتی می کنند در حمایت از مصالح شخصی است. اظهارات دلواپسان دروغ است و در باطن نیز مصالح “میلی” را دنبال می کنند نه مصالح “ملی”.

وی در مورد اهداف دلواپسان بیان داشت: این افراد می خواهند دولت را ساقط کنند، می خواهند بگویند این دولت شکست خورد و شکست خواهد خورد. دلواپسان به هر طریقی تلاش می کنند خودشان به قدرت برسند و تفکرات افراطی گری خود را در جامعه القا کنند و این همان هدف نهایی آن هاست ولیکن به اهداف خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام محسن غرویان گفت: روحانیت، مراجع و علماء نماد دینداری هستند و دلواپسان تلاش می کنند فعالیت دولت را برخلاف دین و مذهب نشان دهند. برای مثال در قضیه وزارت ارشاد، این وزارتخانه اعلام کرد که به تک خوانی زن مجوز ندادیم ولی به دروغ این مسأله را تبلیغ می کنند، تا چهره وزارت ارشاد و دولت را در نظر مراجع و مردم تضعیف کنند.

او اضافه کرد: دلواپسان در صدد از بین بردن روابط روحانیت و دولت هستند، ولو خلاف اخلاق و شرع باشد. این افراد هر کاری را به اسم دین توجیح می کنند و به نوعی دست به عوام فریبی می زنند و با الفاظ دینی قصد فریب دادن مردم را دارند. دلواپسان در گذشته با سوء استفاده از وحی و همه مقدسات تلاش داشتند خود را پاک و پاک ترین و مقدس ترین دولت معرفی کنند. اما این دولت چون دولت آن ها نیست از همان ابزارهای دینی و مذهبی و واژگان مقدس استفاده می کنند تا دولت را زمین بزنند.

غرویان در پایان گفت: این افراد دلواپس دین، اخلاق و انقلاب نیستند بلکه دلواپس صندلی های قدرت خود هستند که از دست رفته است و مردم به آن ها پشت کردند.​

__________________
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر