در این رستوران ترسناک هیچی را نمی بینید

pegah

افتخاری
2013-09-28
556
990
0
گیلان
رستوران در تاریکی یکی از رستوران هایی است که تعجب ما از خلاقیت انسان را بر می انگیزد. به گزارش ایران ناز این رستوران توسط گروهی از نابینایان اداره میشود و تجربهای از نابینایی و تاریکی مطلق را به مشتری میدهد. وقتی آنرا رستوران در تاریکی نامیدند منظورشان به یقین همین بود.



فضا آن قدر تاریک است که وقتی دستتان را جلوی صورتتان میگیرید هم نمیتوانید آن را ببینید. هنگام وارد شدن به رستوران تمام وسیلههایی که از آن نور ساطع میشود مثل موبایل و جاسوئیچی با چراغ چشمکزن را از شما میگیرند. آن قدر همه جا تاریک است که شما قادر نیستید راهتان را پیدا کنید. یک پیشخدمت نابینا به سمت شما میآید و شما با نگه داشتن شانه او میتوانید راه را پیدا کنید.



خارج شدن از این رستوران هم میتواند جالب باشد. هنگامی که چشمتان به تاریکی عادت کرده، حالا کوچکترین نوری هم آزاردهنده به نظر میرسد. وقتی تازه چشمتان به نور عادت کرد تازه میبینید چه آن چند دفعهای که دستتان را در بشقابتان فرو کردید یا لیوانتان از دستتان افتاد چه سر و وضع خندهداری پیدا کردید.
]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zohreh و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر