درخواست یک دختر برای روز تولد پدر

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:
تا حالا چند دختر بچه را دیدید که برای پدر یا مادرش درخواست مرخصی آن هم برای روز تولدش کرده باشد. آیا دختر کوچک شما این کار را برای شما انجام داده است؟
بیزینس اینسایدر خبر جالبی در خصوص نامه درخواست مرخصی یک دختر بچه از محل کار پدرش، یعنی دفتر گوگل انتشار داد.
بیزینس اینسایدر می‌نویسد؛ دختربچه‌ای به کارفرمای پدرش در شرکت گوگل، نامه‌ای مبنی بر درخواست یک روز مرخصی اضافی به مناسبت روز تولد او می‌نویسد.
کیتی از کارفرمای پدرش در شرکت گوگل خواسته بود که چون روز چهارشنبه تولد پدرش و نیز تابستان است به او یک مرخصی بدهند. گوگل نیز با درخواست او موافقت کرده است.




کیتی خود نوشته است:

کارگر گوگل عزیز،
شما می‌توانید مطمئن شوید؛ زمانی که پدرم سر کار می‌اید، تنها یک روز در هفته تعطیلی دارد. آیا مانند آن روز، او می‌تواند روز چهارشنبه را هم مرخصی بگیرد. از آنجا که پدر تنها یک روز در هفته، شنبه‌ها تعطیل است.
از طرف کیتی
بعد از نوشتار؛ تولد پدر است.
بعد از نوشتار: شما می‌دانید که تابستان است.

البته معلوم نیست چرا جمله آخر (می‌دونید که تابستان است) را تاکید کرده است. شاید می‌خواست گوگل را متعهد به انجام درخواستش کند.
و در پاسخ به نامه او؛ رئیس پدرش نوشته است؛ بازگشت به کیتی؛
مدیر ارشد طراحی دانیل شیپلا کوف، نه تنها از کار سخت پدر کیتی قدردانی می‌کند؛ بلکه دراین هفته برای پاداش به او یک روز مرخصی اهدا می‌کند. گذشته از اینها به خاطر اینکه تابستان است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر